Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




market.vyzkum

DOC
Stáhnout kompletní materiál zdarma (116 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOC.

  • LOGISTICKÁ KŘIVKA LEWANDOVSKÉHO v marketingovém výzkumu vychází ze vztahu:

    1. Času a vybavenosti

  • Logistická křivka vybavenosti má 4 fáze:

    1. Pozvolný nárůst vybavenosti (novinka)

    2. Maximální nárůst vybavením (penetrace chci být in)

    3. Pokles vybavování (etapa dovybavování domácností

    4. Nasycenost trhu vybavením (indikuje nutnost inovace)

  • Marketingový průzkum patří do kategorie manažerského rozhodování:

    1. Operativní a taktické řízení

  • Marketingový systém organizace při marketingovém výzkumu reversibilně komunikuje s:

  • MARKETINGOVÝ VÝZKUM a MARKETINGOVÝ PRŮZKUM se liší:

    1. Účelem, náklady, časovou náročností na realizaci, náročností na personální zajištění a metodologickou náročností

  • MARKETINGOVÝ PRŮZKUM je definován jako?

    • Je systematické shromažďování a vyhodnocování informací, které vedou k pochopení požadavků trhu Marketingový průzkum

    • patří jako proces mezi nástroje taktického marketingu

  • Marketingový výzkum a průzkum jsou součástí:

  • MARKETINGOVÝ VÝZKUM DOTAZOVÁNÍM je založen na:

    1. Zadávání otázek respondentům a následné jejich vyhodnocení

  • MARKETINGOVÝ VÝZKUM JAKO PROCES patří mezi:

    1. Marketingové procesy

  • Marketingový výzkum je definován jako:

    1. Systematické určování, shromažďování, analyzování a vyhodnocování informací týkajících se určitého problému, před kterým firma stojí

    • Souhrn všech aktivit, které zkoumají všechny jevy a vztahy na trhu a vlivy marketingových nástrojů na ně.

    • Marketingový výzkum patří jako proces marketingového rozhodování při řízené produkci hodnot do strategického marketingu.

  • MARKETINGOVÝ VÝZKUM patří do KATEGORIE MANAŽERSKÉHO ROZHODOVÁNÍ:

    1. Strategického rozhodování

  • Marketingový výzkum realizovaný organizací TYPU „IN HOUSE“ – vlastním marketingově výzkumným útvarem přináší výhody:

    1. Dokonalá znalost problematiky ve vztahu k potřebám organizace

    2. Časová disponibilita realizace v rychlém a v reálném čase

    3. Controllingové průběžné hlídání nákladů, cílů, strategií a trajektorií dosažení cíle

    4. Průběžné vyhodnocování a rychlé využívání výstupů pro strategická rozhodnutí > možnost operantní změny

  • Marketingový výzkum typu KONTINUÁLNÍ PANEL se používá pro:

    1. Jde o průběžné a opakující se výzkumy realizované na stejném výzkumném a respondentském souboru, kde se sledují změny, tendence a z nich potenciálně možné odvození prognóz

  • Marketingový výzkum vychází z metodologie a synergií vědních disciplín:

    • Kvalitativní a kvantitativní???

  • Metoda marketingového výzkumu typu spotřební deník sleduje:

    1. Nákupní aktivity domácnosti, spotřební aktivity domácnosti, hospodaření domácnosti s finančními prostředky tzv. „rodinných účtů“

  • Metoda nejbližšího souseda (single linkage, nearest neighbor) se v marketingovém výzkumu používá pro:

    1. vzdálenost shluků je určována vzdáleností dvou nejbližších objektů z různých shluků

  • Témata, do kterých materiál patří