market.vyzkum
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOC.
LOGISTICKÁ KŘIVKA LEWANDOVSKÉHO v marketingovém výzkumu vychází ze vztahu:
Času a vybavenosti
Logistická křivka vybavenosti má 4 fáze:
Pozvolný nárůst vybavenosti (novinka)
Maximální nárůst vybavením (penetrace chci být in)
Pokles vybavování (etapa dovybavování domácností
Nasycenost trhu vybavením (indikuje nutnost inovace)
Marketingový průzkum patří do kategorie manažerského rozhodování:
Operativní a taktické řízení
Marketingový systém organizace při marketingovém výzkumu reversibilně komunikuje s:
MARKETINGOVÝ VÝZKUM a MARKETINGOVÝ PRŮZKUM se liší:
Účelem, náklady, časovou náročností na realizaci, náročností na personální zajištění a metodologickou náročností
MARKETINGOVÝ PRŮZKUM je definován jako?
Je systematické shromažďování a vyhodnocování informací, které vedou k pochopení požadavků trhu Marketingový průzkum
patří jako proces mezi nástroje taktického marketingu
Marketingový výzkum a průzkum jsou součástí:
MARKETINGOVÝ VÝZKUM DOTAZOVÁNÍM je založen na:
Zadávání otázek respondentům a následné jejich vyhodnocení
MARKETINGOVÝ VÝZKUM JAKO PROCES patří mezi:
Marketingové procesy
Marketingový výzkum je definován jako:
Systematické určování, shromažďování, analyzování a vyhodnocování informací týkajících se určitého problému, před kterým firma stojí
Souhrn všech aktivit, které zkoumají všechny jevy a vztahy na trhu a vlivy marketingových nástrojů na ně.
Marketingový výzkum patří jako proces marketingového rozhodování při řízené produkci hodnot do strategického marketingu.
MARKETINGOVÝ VÝZKUM patří do KATEGORIE MANAŽERSKÉHO ROZHODOVÁNÍ:
Strategického rozhodování
Marketingový výzkum realizovaný organizací TYPU „IN HOUSE“ – vlastním marketingově výzkumným útvarem přináší výhody:
Dokonalá znalost problematiky ve vztahu k potřebám organizace
Časová disponibilita realizace v rychlém a v reálném čase
Controllingové průběžné hlídání nákladů, cílů, strategií a trajektorií dosažení cíle
Průběžné vyhodnocování a rychlé využívání výstupů pro strategická rozhodnutí > možnost operantní změny
Marketingový výzkum typu KONTINUÁLNÍ PANEL se používá pro:
Jde o průběžné a opakující se výzkumy realizované na stejném výzkumném a respondentském souboru, kde se sledují změny, tendence a z nich potenciálně možné odvození prognóz
Marketingový výzkum vychází z metodologie a synergií vědních disciplín:
Kvalitativní a kvantitativní???
Metoda marketingového výzkumu typu spotřební deník sleduje:
Nákupní aktivity domácnosti, spotřební aktivity domácnosti, hospodaření domácnosti s finančními prostředky tzv. „rodinných účtů“
Metoda nejbližšího souseda (single linkage, nearest neighbor) se v marketingovém výzkumu používá pro:
vzdálenost shluků je určována vzdáleností dvou nejbližších objektů z různých shluků