Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




market.vyzkum

DOC
Stáhnout kompletní materiál zdarma (116 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOC.

  • Výkazy nákladů a tržeb

  • Prodejní výkazy

  • Sekundární data externí jsou: 5b.

    1. Podklady vládních orgánů a státních autorit, nařízení státních a místních orgánů, legislativní opatření, obchodní a živnostenský rejstřík, data statistických úřadů, archivy, data hospodářských, profesních a komoditních komor, odborné publikace komoditní, odvětvové, metodologické, rozbory, analýzy, prohlášení a prognózy ¨

  • Výhody primárních informací v mkt. výzkumu jsou:

    1. Odpadá nutnost reformátovat data a informace (+ asi toto)

    2. Vysoká ověřitelnost dat a informací (+asi toto)

    3. Cena za získání dat je nižších než u sekundárních

    4. Získání dat je rychlejší než u sekundárních informací

    5. Aktuálnost a konkrétnost, formát a struktura dat je určena projektem 1,67b. z 5b.

  • Kvalitativní primární data a informace v mkt. výzkumu jsou: 5b.

    1. Osobnostní charakteristiky, životní styl, postoje, názory, motivy, informovanost

  • Pojem věkové kohorty se v mkt. výzkumu využívá pro: 5b.

    1. Identifikaci počtu osob, které s rostoucím věkem a změnou věku se identifikovatelně chovají v tržním prostředí

  • Telefonní Mystery Shopping se realizuje s využitím zařízení: 5b.

    1. Telefonu s nahrávacím zařízením

  • Hubbertova křivka v mkt. výzkumu představuje: 0b.

    1. Druhou mocninu nákladů na benefity zaměstnanců v obl. mkt. výzkumu

    2. První derivace logistické křivky vybavenosti (100% toto)

    3. Druhou derivaci logistické křivky

    4. První derivaci křivky životního cyklu produktu

    5. Orientaci vektoru konkurenceschopnosti organizace se satelitním modelem řízení

  • Co platí o telefonickém dotazování? 3,75 b. z 5b.

    1. Je obdobné osobnímu dotazování, ale chybí mu osobní kontakt (+ asi toto??)

    2. Nevýhodou je nutnost soustředění dotazovaného a riziko nepochopení dotazu

    3. Označuje se také jako CATI

    4. Jeho nevýhodou je pomalost a vysoké náklady

    5. Jeho hlavní výhodou je rychlost a nižší náklady

  • Níže jsou podklady, ze stažené z primátu, ze kterých jsem se učila:

    Marketingový výzkum

    1. Plánování a projektování marketingového výzkumu je optimální provádět v systému:

      1. Log Frame (logistických rámců)

    2. „Ad hoc“ marketingový výzkum se používá pro:

      1. Jednorázové, realizované za účelem konkrétního jednorázového sledování situace vnějšího makroprostředí, mikroprostředí, vnitřního prostředí organizace, ale také výzkum trhu, demografického a sociologického výzkumu s cílem marketingového zjištění a využití

    3. ANALÝZA DIFERENCÍ PRIMÁRNÍCH DAT se v marketingovém výzkumu používá, chceme-li zjistit:

      1. Zda jsou pozorované diference v primárních datech statisticky významné

    4. Audiometr zaznamenává při marketingovém výzkumu:

      1. zaznamenává zapnutí a vypnutí rádia či televize

    5. Co označuje zkratka EFAMRO v marketingovém výzkumu?

      1. European Federation of Association of Market Research Organization

    6. Co znamená zkratka CATI v metodologii dotazování?

      1. Dotazy jsou zpracovávány s využitím počítače a telefonu (Computer Assisted Telephone Interviewing)

    Témata, do kterých materiál patří