market.vyzkum
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOC.
Výkazy nákladů a tržeb
Prodejní výkazy
Sekundární data externí jsou: 5b.
Podklady vládních orgánů a státních autorit, nařízení státních a místních orgánů, legislativní opatření, obchodní a živnostenský rejstřík, data statistických úřadů, archivy, data hospodářských, profesních a komoditních komor, odborné publikace komoditní, odvětvové, metodologické, rozbory, analýzy, prohlášení a prognózy ¨
Výhody primárních informací v mkt. výzkumu jsou:
Odpadá nutnost reformátovat data a informace (+ asi toto)
Vysoká ověřitelnost dat a informací (+asi toto)
Cena za získání dat je nižších než u sekundárních
Získání dat je rychlejší než u sekundárních informací
Aktuálnost a konkrétnost, formát a struktura dat je určena projektem 1,67b. z 5b.
Kvalitativní primární data a informace v mkt. výzkumu jsou: 5b.
Osobnostní charakteristiky, životní styl, postoje, názory, motivy, informovanost
Pojem věkové kohorty se v mkt. výzkumu využívá pro: 5b.
Identifikaci počtu osob, které s rostoucím věkem a změnou věku se identifikovatelně chovají v tržním prostředí
Telefonní Mystery Shopping se realizuje s využitím zařízení: 5b.
Telefonu s nahrávacím zařízením
Hubbertova křivka v mkt. výzkumu představuje: 0b.
Druhou mocninu nákladů na benefity zaměstnanců v obl. mkt. výzkumu
První derivace logistické křivky vybavenosti (100% toto)
Druhou derivaci logistické křivky
První derivaci křivky životního cyklu produktu
Orientaci vektoru konkurenceschopnosti organizace se satelitním modelem řízení
Co platí o telefonickém dotazování? 3,75 b. z 5b.
Je obdobné osobnímu dotazování, ale chybí mu osobní kontakt (+ asi toto??)
Nevýhodou je nutnost soustředění dotazovaného a riziko nepochopení dotazu
Označuje se také jako CATI
Jeho nevýhodou je pomalost a vysoké náklady
Jeho hlavní výhodou je rychlost a nižší náklady
Níže jsou podklady, ze stažené z primátu, ze kterých jsem se učila:
Marketingový výzkum
Plánování a projektování marketingového výzkumu je optimální provádět v systému:
Log Frame (logistických rámců)
„Ad hoc“ marketingový výzkum se používá pro:
Jednorázové, realizované za účelem konkrétního jednorázového sledování situace vnějšího makroprostředí, mikroprostředí, vnitřního prostředí organizace, ale také výzkum trhu, demografického a sociologického výzkumu s cílem marketingového zjištění a využití
ANALÝZA DIFERENCÍ PRIMÁRNÍCH DAT se v marketingovém výzkumu používá, chceme-li zjistit:
Zda jsou pozorované diference v primárních datech statisticky významné
Audiometr zaznamenává při marketingovém výzkumu:
zaznamenává zapnutí a vypnutí rádia či televize
Co označuje zkratka EFAMRO v marketingovém výzkumu?
European Federation of Association of Market Research Organization
Co znamená zkratka CATI v metodologii dotazování?
Dotazy jsou zpracovávány s využitím počítače a telefonu (Computer Assisted Telephone Interviewing)