market.vyzkum
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOC.
Peoplemetr zaznamenává při marketingovém výzkumu:
zaznamenává detailně strukturu sledovaných pořadů
Podle funkční aplikace marketingové výzkumy rozdělujeme na:
Výzkum celkové tržní situace
Výzkum uplatnění nástrojů marketingového mixu
Výzkum inovačních trendů a inovací
Výzkum konkurence a konkurenceschopnosti
Pojem DATA MINING znamená v marketingovém výzkumu:
analytický aparát, který odhaluje klíčové vazby ve sledovaných jevech marketingovým výzkumem
Analytický aparát, kt. odhaluje klíčové vazby ve sledovaných jevech marketing. výzkumem
=hledání hodnotných inf. ve velkých objemech dat, tedy v databázích ( datových skladech)
Pojmenovává vazby a souvislosti
Prokazuje jejich platnost
Prokazuje jejich použitelnost
Pojem DATOVÁ KOSTKA se v marketingovém výzkumu používá pro:
Technické zpracování údajů ve verzi 3D databázového systému
např. datový sklad prodejů pečiva během 3 měsíců ve 4 městech ČR prodejního řetězce
Pojem Informační hodnota otázky v marketingovém výzkumu představuje:
Jakou hodnotu má otázka, potažmo odpověď
Pojem komoditní marketingový výzkum znamená, že:
Pojem longitudinální marketingový výzkum znamená, že: dlouhodobé výzkumy
Pojem věkové kohorty se v marketingovém výzkumu používá pro:
Průřezové analýzy, rozsahy dat a věků
Primární marketingový výzkum používá informace a data:
získané z terénu
Princip 4D při práci s informacemi v marketingovém výzkumu znamená:
Drive, Develop, Decide, Deliver
Řídit práci, rozvíjet poznatelnost, rozhodovat, dodávat do systému
Pro jakou oblast se v marketingovém výzkumu používá METODA POSTTEST?
K identifikaci a ověření, jak je úspěšné, účinné a efektivní strategické rozhodnutí manažera
Pro kvalitu informace jsou rozhodující hlediska:
Úplnost, pravdivost, relevance, validita, srozumitelnost, přesnost, konzistence, objektivnost, aktuálnost, včasnost, odpovídající podrobnost, míra spolehlivost, kontinuita pod.
Procesní pojetí marketingového výzkumu a průzkumu umožňuje:
Prognostický marketingový výzkum je zacílen na:
Prognózy a predikce budoucího vývoje na základě analýzy trendů
PRETEST v marketingovém výzkumu znamená:
Realizuje se před manažerským rozhodnutím jako úplně první sledování parametrů, které mohou mít vliv na manažerské rozhodnutí
Předchází zásadnímu marketingovému rozhodnutí
Průřezové analýzy se používají pro?
Srovnatelnost jednotlivých subjektů mezi sebou
Průřezové analýzy zjištěných dat v marketingovém výzkumu založené na poznání cen se používají pro:
=>cenový benchmarking
Průřezové analýzy zjištěných dat v marketingovém výzkumu založené na rysech spotřebitele se používají pro:
viz. segmentační kritéria, zejména oblast tradičních kriterií (Demo, geo),
Průřezové analýzy zjištěných dat v marketingovém výzkumu založené na struktuře distributorů a jejich nabídky se používají pro:
Průřezové analýzy zjištěných dat v marketingovém výzkumu založené na struktuře komunikačního mixu se používají pro:
Před plánováním a projektováním mkt. výzkumu a průzkumu je nezbytně nutné provést: