Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




market.vyzkum

DOC
Stáhnout kompletní materiál zdarma (116 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOC.

  • Peoplemetr zaznamenává při marketingovém výzkumu:

    1. zaznamenává detailně strukturu sledovaných pořadů

  • Podle funkční aplikace marketingové výzkumy rozdělujeme na:

    1. Výzkum celkové tržní situace

    2. Výzkum uplatnění nástrojů marketingového mixu

    3. Výzkum inovačních trendů a inovací

    4. Výzkum konkurence a konkurenceschopnosti

  • Pojem DATA MINING znamená v marketingovém výzkumu:

    1. analytický aparát, který odhaluje klíčové vazby ve sledovaných jevech marketingovým výzkumem

    • Analytický aparát, kt. odhaluje klíčové vazby ve sledovaných jevech marketing. výzkumem

    • =hledání hodnotných inf. ve velkých objemech dat, tedy v databázích ( datových skladech)

    • Pojmenovává vazby a souvislosti

    • Prokazuje jejich platnost

    • Prokazuje jejich použitelnost

  • Pojem DATOVÁ KOSTKA se v marketingovém výzkumu používá pro:

    1. Technické zpracování údajů ve verzi 3D databázového systému

    • např. datový sklad prodejů pečiva během 3 měsíců ve 4 městech ČR prodejního řetězce

  • Pojem Informační hodnota otázky v marketingovém výzkumu představuje:

    • Jakou hodnotu má otázka, potažmo odpověď

  • Pojem komoditní marketingový výzkum znamená, že:

  • Pojem longitudinální marketingový výzkum znamená, že: dlouhodobé výzkumy

  • Pojem věkové kohorty se v marketingovém výzkumu používá pro:

    • Průřezové analýzy, rozsahy dat a věků

  • Primární marketingový výzkum používá informace a data:

    1. získané z terénu

  • Princip 4D při práci s informacemi v marketingovém výzkumu znamená:

    1. Drive, Develop, Decide, Deliver

    2. Řídit práci, rozvíjet poznatelnost, rozhodovat, dodávat do systému

  • Pro jakou oblast se v marketingovém výzkumu používá METODA POSTTEST?

    1. K identifikaci a ověření, jak je úspěšné, účinné a efektivní strategické rozhodnutí manažera

  • Pro kvalitu informace jsou rozhodující hlediska:

    • Úplnost, pravdivost, relevance, validita, srozumitelnost, přesnost, konzistence, objektivnost, aktuálnost, včasnost, odpovídající podrobnost, míra spolehlivost, kontinuita pod.

  • Procesní pojetí marketingového výzkumu a průzkumu umožňuje:

  • Prognostický marketingový výzkum je zacílen na:

    1. Prognózy a predikce budoucího vývoje na základě analýzy trendů

  • PRETEST v marketingovém výzkumu znamená:

    1. Realizuje se před manažerským rozhodnutím jako úplně první sledování parametrů, které mohou mít vliv na manažerské rozhodnutí

    • Předchází zásadnímu marketingovému rozhodnutí

  • Průřezové analýzy se používají pro?

    1. Srovnatelnost jednotlivých subjektů mezi sebou

  • Průřezové analýzy zjištěných dat v marketingovém výzkumu založené na poznání cen se používají pro:

  • =>cenový benchmarking

    1. Průřezové analýzy zjištěných dat v marketingovém výzkumu založené na rysech spotřebitele se používají pro:

      • viz. segmentační kritéria, zejména oblast tradičních kriterií (Demo, geo),

    2. Průřezové analýzy zjištěných dat v marketingovém výzkumu založené na struktuře distributorů a jejich nabídky se používají pro:

    3. Průřezové analýzy zjištěných dat v marketingovém výzkumu založené na struktuře komunikačního mixu se používají pro:

    4. Před plánováním a projektováním mkt. výzkumu a průzkumu je nezbytně nutné provést:

    Témata, do kterých materiál patří