Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




market.vyzkum

DOC
Stáhnout kompletní materiál zdarma (116 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOC.

  • Používá se pro klasifikaci objektů

  • Vzdálenost shluků je určována vzdáleností dvou nebližších objektů z různých shluků

  • Používá se pro dlouhé zřetězené shluky

  • METRICKÉ ŠKÁLY v marketingovém výzkumu mohou být typu:

    1. Číselné škály (1-10….. atd.)

    2. Škála pořadí (nejlepším je… nejhorším je, průměrné…)

    3. Škála oceněním (ocenění hodnoty, užitku, vlastnosti, postoje.. nejvíce … nejméně)

    4. Grafická hodnotící škála (osa, smajlící generující postoj, počet hvězdiček, kytiček, černých puntíků atd.)

  • Mezi kombinované modely experimentů v marketingovém výzkumu patří:

    1. Model bloků, faktoriální model a objektově orientované metasystémy

  • Mezi základní metody sběru primárních dat v rámci kvantitativního marketingového výzkumu patří:

    1. Pozorování, dotazování a experiment

  • Monitorovací marketingový výzkum je zaměřen na:

    1. Získávání a zpracovávání informací o vnějším makroprostředí a mikroprostředí > odhalování příležitostí a monitorování rizik

  • Na jakou oblast je zaměřena norma ISO 20 252?

    1. Na výzkum trhu a veřejného mínění a sociální výzkum

  • Na jakou oblast je zaměřen kauzální marketingový výzkum?

    1. Na zjišťování příčin konkrétních jevů a souvislostí mezi příčinou a důsledkem

  • Nestrukturované pozorování (nestandardní) je plně v kompetenci:

    1. pozorovatele

  • NEVÝHODY PRIMÁRNÍCH INFORMACÍ v marketingovém výzkumu jsou:

    1. sběr dat je nákladnější, získání pomalejší než ze sekundárních zdrojů

  • NEVÝHODY SEKUNDÁRNÍCH INFORMACÍ v marketingovém výzkumu jsou:

    1. nemají požadovanou strukturu a formát pro konkrétní výzkum, je třeba je aktualizovat, reformátovat restrukturalizovat, nutnost dohledávání zdroje dat

  • NOMINÁLNÍ OTÁZKY se v marketingovém výzkumu používají, pokud chceme:

    1. Ptát se na konkrétní skutečnost, která je předmětem dotazníkového šetření (Jaký typ jogurtu si kupujete?)

  • Oční kamera (Eye-camera) zaznamenává při marketingovém výzkumu:

    1. zaznamenává pohyb očí při projekci značek, obalů a reklam

  • OMNIBUS jako marketingový výzkum se zaměřuje na:

    1. Více témat současně

  • Operativní marketingový výzkum se používá pro:

    1. Krátkodobé výzkumy řešící rychle, okamžitě a po krátkou dobu, zpravidla do jednoho měsíce sledování parametru konkrétní situaci, jsou využívány zejména pro marketingový průzkum a ojediněle pro marketingový výzkum

  • Otázky kontaktní v marketingovém výzkumu se používají tehdy, když:

    1. Když přecházíme z jednoho tématu k druhému

    2. Zabezpečují vstupní a závěrečný kontakt s respondentem

  • Otázky screeningové v marketingovém výzkumu se používají tehdy, když:

    1. Chceme skupinově roztřídit respondenty před stěžejní otázkou

    • Otázky filtrační, třídy respondenty do skupin (Kouříte/ nekouříte)

  • Paper pensil v marketingovém výzkumu představuje metodu, kdy:

    1. se používají papírové dotazníky (Papírové dotazníky P+P)

  • Témata, do kterých materiál patří