Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




market.vyzkum

DOC
Stáhnout kompletní materiál zdarma (116 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOC.

  • Co označuje pojem M dotazník v marketingovém výzkumu?

    1. Mluvené odpovědi při osobním dotazování jsou nahrávány magnetofonem

  • Co označuje pojem decil?

    1. Rozdělení uspořádaného souboru responsí na 10 částí po 10% ve vzestupném uspořádání hodnot

  • Co označuje pojem interpretační doporučení?

    1. Dokument, který sumarizuje výsledek marketingového výzkumu do varianty použitelné pro strategické rozhodnutí manažera

  • Co zkoumá metoda HIP/LIP v marketingovém výzkumu?

    1. Jak reaguje vědomě nebo nevědomě mozek respondenta na sdělení umístěné např. na billboardu

  • Controlling marketingového výzkumu porovnává:

    1. Stav dosažení se stavem plánovaným

  • Controllingovou vizí v marketingovém výzkumu je:

    1. Řídit skutečný stav co nejblíže k trajektorii dosažení cíle

  • Dataminingová úloha klasifikace v marketingovém výzkumu používá metody:

    • Diskriminační analýza, logistická regresní analýza, klasifikační (rozhodovací stromy, Neuronové sítě, algoritmus‚‘‘back propagation‘‘)

  • DESKRIPTIVNÍ MARKETINGOVÝ VÝZKUM je orientován na:

    1. Popis jevů, které jsou podstatné pro strategické rozhodování manažerů ve vztahu k vnějšímu makroprostředí, mikroprostředí a vnějšímu prostředí > neptá se po příčinách, ale zajímá se o vztahy

    • Cílem je popsat určité jevy a skutečnosti. Stanovení např. podílu tržního potenciálu. Neptá se po příčinách, ale konstatuje zjištěná fakta.

  • Dotazníky typu CAPI (Computer Assited Personal Interviewing) se v marketingovém výzkumu používají, když:

    1. je použit multimediální počítačový systém > nejefektivnější metoda

  • Explorativní marketingový výzkum je fokusován na:

    1. Určení na jaký okruh, směr a oblast by se konkrétní marketingový výzkum pro dané strategické rozhodování měl zaměřit

    • Vyjasnění nejasných a nepřehledných skutečností. Vysvětlení vzniklého problému nebo problematické situace

  • Focus Groups v marketingovém výzkumu představuje metodu, kdy:

    1. jedna osoba komunikuje dotazováním s nějakou skupinou

  • Hubbertova křivka v marketingovém výzkumu představuje:

    1. První derivaci logistické křivky

  • ICC/ESOMAR International code on Market and Social Research je:

    1. Mezinárodní platný etický kodex pro realizaci marketingového výzkumu

  • Esomar je?

    • European Society for Opinion and Market Research

  • Jak se konstruuje v marketingovém výzkumu Hubbertova křivka vybavenosti?

    1. Jaká druhá derivace křivky vybavenosti

  • Jak vysvětlíte pojem bateriové otázky?

    1. Jde o otázky, které se ptají na identifikaci různých parametrů, které jsou hodnocené stejnou stupnicí a výstupy moou být zapisovány do matice (baterie)

  • Jaká je minimální velikost respondentského souboru testovaných neznámých respondentů v marketingovém výzkumu při spolehlivosti 95 % s povolenou chybou 6%:

    1. n=(4x0,5x0,5)/0,06x0,06 = 278

  • Jaká je minimální velikost souboru testovaných neznámých respondentů v marketingovém výzkumu při spolehlivosti 95% s povolenou chybou 6% jestliže známe průměr chybovosti 450 a směrodatnou odchylku 200:

    1. n=(4x200x200)/(0,06x0,06x450)x2=220

  • Témata, do kterých materiál patří

    Podobné materiály