market.vyzkum
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOC.
Co označuje pojem M dotazník v marketingovém výzkumu?
Mluvené odpovědi při osobním dotazování jsou nahrávány magnetofonem
Co označuje pojem decil?
Rozdělení uspořádaného souboru responsí na 10 částí po 10% ve vzestupném uspořádání hodnot
Co označuje pojem interpretační doporučení?
Dokument, který sumarizuje výsledek marketingového výzkumu do varianty použitelné pro strategické rozhodnutí manažera
Co zkoumá metoda HIP/LIP v marketingovém výzkumu?
Jak reaguje vědomě nebo nevědomě mozek respondenta na sdělení umístěné např. na billboardu
Controlling marketingového výzkumu porovnává:
Stav dosažení se stavem plánovaným
Controllingovou vizí v marketingovém výzkumu je:
Řídit skutečný stav co nejblíže k trajektorii dosažení cíle
Dataminingová úloha klasifikace v marketingovém výzkumu používá metody:
Diskriminační analýza, logistická regresní analýza, klasifikační (rozhodovací stromy, Neuronové sítě, algoritmus‚‘‘back propagation‘‘)
DESKRIPTIVNÍ MARKETINGOVÝ VÝZKUM je orientován na:
Popis jevů, které jsou podstatné pro strategické rozhodování manažerů ve vztahu k vnějšímu makroprostředí, mikroprostředí a vnějšímu prostředí > neptá se po příčinách, ale zajímá se o vztahy
Cílem je popsat určité jevy a skutečnosti. Stanovení např. podílu tržního potenciálu. Neptá se po příčinách, ale konstatuje zjištěná fakta.
Dotazníky typu CAPI (Computer Assited Personal Interviewing) se v marketingovém výzkumu používají, když:
je použit multimediální počítačový systém > nejefektivnější metoda
Explorativní marketingový výzkum je fokusován na:
Určení na jaký okruh, směr a oblast by se konkrétní marketingový výzkum pro dané strategické rozhodování měl zaměřit
Vyjasnění nejasných a nepřehledných skutečností. Vysvětlení vzniklého problému nebo problematické situace
Focus Groups v marketingovém výzkumu představuje metodu, kdy:
jedna osoba komunikuje dotazováním s nějakou skupinou
Hubbertova křivka v marketingovém výzkumu představuje:
První derivaci logistické křivky
ICC/ESOMAR International code on Market and Social Research je:
Mezinárodní platný etický kodex pro realizaci marketingového výzkumu
Esomar je?
European Society for Opinion and Market Research
Jak se konstruuje v marketingovém výzkumu Hubbertova křivka vybavenosti?
Jaká druhá derivace křivky vybavenosti
Jak vysvětlíte pojem bateriové otázky?
Jde o otázky, které se ptají na identifikaci různých parametrů, které jsou hodnocené stejnou stupnicí a výstupy moou být zapisovány do matice (baterie)
Jaká je minimální velikost respondentského souboru testovaných neznámých respondentů v marketingovém výzkumu při spolehlivosti 95 % s povolenou chybou 6%:
n=(4x0,5x0,5)/0,06x0,06 = 278
Jaká je minimální velikost souboru testovaných neznámých respondentů v marketingovém výzkumu při spolehlivosti 95% s povolenou chybou 6% jestliže známe průměr chybovosti 450 a směrodatnou odchylku 200:
n=(4x200x200)/(0,06x0,06x450)x2=220