market.vyzkum
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOC.
- situační analýzu
Při analýze kvalitativních marketingových výzkumů se používá metod:
- převažující polohy (identifikace převažujících názorů), vyčnívající polohy( vyčnívající), osobní výpovědi
Při marketingovém výzkumu s využitím metody testování je vhodné a vysoce efektivní využít synergie s:
Burz-marketingem, WOM marketingem a virálním marketingem
Při získávání primárních informací pozorováním nakupujících osob v nákupním centru se zaměřujeme:
pozorování nahodilých situaci > co nakupují a kde nakupují
Pupilometr měří v marketingovém výzkumu:
měří velikost očních zornic při působení podnětů
Realizace marketingového výzkumu outsourcingem externí firmou přináší zadavateli VÝHODY:
Marketingová externí organizace (EMO) vidí věci jinak než subjekt zevnitř
EMO je pojištěná proti riziku špatných výsledků
EMO má vysoce kvalitní a sofistikovaně propracovanou metodiku, zkušenosti, znalosti a schopnosti
Realizace marketingového výzkumu vlastními silami „in hause“ v kombinaci s outsourcingem přináší zadavateli VÝHODY:
Kouč naučí metodologii řešení a vyřešení zadání marketingového výzkumu
Interaktivita a rychlost interakcí, rad a korekcí postupů, získání know-how a současně vyřešení, energizace týmu v systému učící se organizace
REKURZNÍ ZKOUMÁNÍ v rámci marketingového výzkumu je založeno na:
Sekundární data externí jsou:
Podklady vládních orgánů a státních autorit, Nařízení státních a místních orgánů, legislativní opatření (zákony, vyhlášky), obchodní a Živnostenský rejstřík, data statistických úřadů, archivy, odborné publikace komoditní, odvětvové metodologické
Sekundární data interní jsou:
Ekonomické výkazy (Rozvaha, výsledovka), rozpočty, plány, projekty, databáze dodavatelů, odběratelů, procesů, databáze konkurentů a konkurenčních výhod
Shluková analýza pro vyhodnocování marketingového výzkumu používá:
Vyšší analýzy zjištěných dat
Simultánní zkoumání v rámci marketingového výzkumu je založeno na:
Strukturované pozorování probíhá podle pokynů:
předem připraveného projektu, plánu a výsledky se zapisují do předem naformátovaného záznamu o pozorování
Systém CATI (Computer Assisted Telephone Interviwing) je v marketingovém výzkumu využíván v případě, že:
Telefonního rozhovoru
Tachystoskop v marketingovém výzkumu hodnotí:
hodnotí zapamatovatelnost a míru upoutání
Telefonní mystery Shopping se realizuje s využitím zařízení:
Telefon
3 nejvýznamnějšími metodami získávání primárních dat a informací v marketingovém výzkumu jsou:
Pozorování, dotazování, experiment
V jakých 5 krocích probíhá analýza dat získaných marketingovým výzkumem?
Sledování rozdělení četností – měření obecné úrovně – měření variability – testování hypotéz – sledování a měření závislostí