Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




market.vyzkum

DOC
Stáhnout kompletní materiál zdarma (116 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOC.

- situační analýzu

  1. Při analýze kvalitativních marketingových výzkumů se používá metod:

- převažující polohy (identifikace převažujících názorů), vyčnívající polohy( vyčnívající), osobní výpovědi

  1. Při marketingovém výzkumu s využitím metody testování je vhodné a vysoce efektivní využít synergie s:

    • Burz-marketingem, WOM marketingem a virálním marketingem

  2. Při získávání primárních informací pozorováním nakupujících osob v nákupním centru se zaměřujeme:

    1. pozorování nahodilých situaci > co nakupují a kde nakupují

  3. Pupilometr měří v marketingovém výzkumu:

    • měří velikost očních zornic při působení podnětů

  4. Realizace marketingového výzkumu outsourcingem externí firmou přináší zadavateli VÝHODY:

    1. Marketingová externí organizace (EMO) vidí věci jinak než subjekt zevnitř

    2. EMO je pojištěná proti riziku špatných výsledků

    3. EMO má vysoce kvalitní a sofistikovaně propracovanou metodiku, zkušenosti, znalosti a schopnosti

  5. Realizace marketingového výzkumu vlastními silami „in hause“ v kombinaci s outsourcingem přináší zadavateli VÝHODY:

    1. Kouč naučí metodologii řešení a vyřešení zadání marketingového výzkumu

    2. Interaktivita a rychlost interakcí, rad a korekcí postupů, získání know-how a současně vyřešení, energizace týmu v systému učící se organizace

  6. REKURZNÍ ZKOUMÁNÍ v rámci marketingového výzkumu je založeno na:

  7. Sekundární data externí jsou:

    1. Podklady vládních orgánů a státních autorit, Nařízení státních a místních orgánů, legislativní opatření (zákony, vyhlášky), obchodní a Živnostenský rejstřík, data statistických úřadů, archivy, odborné publikace komoditní, odvětvové metodologické

  8. Sekundární data interní jsou:

    1. Ekonomické výkazy (Rozvaha, výsledovka), rozpočty, plány, projekty, databáze dodavatelů, odběratelů, procesů, databáze konkurentů a konkurenčních výhod

  9. Shluková analýza pro vyhodnocování marketingového výzkumu používá:

    • Vyšší analýzy zjištěných dat

  10. Simultánní zkoumání v rámci marketingového výzkumu je založeno na:

  11. Strukturované pozorování probíhá podle pokynů:

    1. předem připraveného projektu, plánu a výsledky se zapisují do předem naformátovaného záznamu o pozorování

  12. Systém CATI (Computer Assisted Telephone Interviwing) je v marketingovém výzkumu využíván v případě, že:

    • Telefonního rozhovoru

  13. Tachystoskop v marketingovém výzkumu hodnotí:

    1. hodnotí zapamatovatelnost a míru upoutání

  14. Telefonní mystery Shopping se realizuje s využitím zařízení:

    1. Telefon

  15. 3 nejvýznamnějšími metodami získávání primárních dat a informací v marketingovém výzkumu jsou:

    1. Pozorování, dotazování, experiment

  16. V jakých 5 krocích probíhá analýza dat získaných marketingovým výzkumem?

    1. Sledování rozdělení četností – měření obecné úrovně – měření variability – testování hypotéz – sledování a měření závislostí

Témata, do kterých materiál patří