market.vyzkum
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOC.
V marketingovém výzkumu se používá při pokládání otázek systém:
Systém informační hodnoty otázky
Vnější mystery shopping při marketingovém výzkumu je zaměřen na:
Informace o konkurenci, obchodní podmínky konkurence, konkurenční nabídka B2B, B2C, porovnání cen na základní produkty a nabídky, způsoby prodeje a formy motivací, způsoby vedení komunikace trhem
Vnitřní mystery shopping při marketingovém výzkumu je zaměřen na:
Odborné prověření a posouzení obchodníků a prodejního personálu
Prověření ostatních zaměstnanců, kteří jsou v kontaktu se zákazníky.
Zjištění, slabých stránek vašich lidí, v čem se mohou zlepšit.
Ověření, jak vás vnímají zákazníci jako firmu.
Výhody primárních informací v marketingovém výzkumu jsou:
aktuálnost a konkrétnost, formát a struktura dat je určen projektem
Výhody sekundárních informací v marketingovém výzkumu jsou:
Jsou zpravidla jednoduše a snadno dostupné
Jejich získání je méně nákladné než u informací primárních
Jsou rychle dostupné