Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




market.vyzkum

DOC
Stáhnout kompletní materiál zdarma (116 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOC.

  • V marketingovém výzkumu se používá při pokládání otázek systém:

    • Systém informační hodnoty otázky

  • Vnější mystery shopping při marketingovém výzkumu je zaměřen na:

    1. Informace o konkurenci, obchodní podmínky konkurence, konkurenční nabídka B2B, B2C, porovnání cen na základní produkty a nabídky, způsoby prodeje a formy motivací, způsoby vedení komunikace trhem

  • Vnitřní mystery shopping při marketingovém výzkumu je zaměřen na:

    • Odborné prověření a posouzení obchodníků a prodejního personálu

    • Prověření ostatních zaměstnanců, kteří jsou v kontaktu se zákazníky.

    • Zjištění, slabých stránek vašich lidí, v čem se mohou zlepšit.

    • Ověření, jak vás vnímají zákazníci jako firmu.

  • Výhody primárních informací v marketingovém výzkumu jsou:

    1. aktuálnost a konkrétnost, formát a struktura dat je určen projektem

  • Výhody sekundárních informací v marketingovém výzkumu jsou:

    1. Jsou zpravidla jednoduše a snadno dostupné

    2. Jejich získání je méně nákladné než u informací primárních

    3. Jsou rychle dostupné

  • Témata, do kterých materiál patří