market.vyzkum
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOC.
Jakou metodu marketingového výzkumu použijeme, chceme-li sledovat jednorázově jeden konkrétní parametr tržního prostředí? ???
Ad hoc
Jakou použijete metodu marketingového výzkumu, chcete-li použít dotazníků vyplňovaných na papíře?
P+P ( paper + pencil)
Jaký typ marketingového výzkumu můžeme použít, chceme-li sledovat jak se bude chovat trh v následujících 3 letech?
Prognostický
Jaký typ marketingového výzkumu použijeme, chceme-li identifikovat příčinu jevu?
Kauzální
Je hodnota informace v marketingovém výzkumu měřitelná cenou informace?
ne, cena a hodnota informace není totéž
Jedno - tématický marketingový výzkum se zaměřuje na:
Výzkum je zacílen na jedno téma
K čemu se v marketingovém výzkumu používá metoda KOMODITNÍ OMNIBUS?
Ke sledování více témat současně
Kdy použijeme metodu OMNIBUS v marketingovém výzkumu?
Při zkoumání více témat najednou
K čemu se v marketingovém výzkumu používá ISSN?
Pro vyhledávání tištěných zveřejněných sekundárních zdrojů informací v knihovním systému
K čemu se používá při pozorování psychogalvanometr?
Pro měření vlhkosti rukou pozorovaného v závislosti na různých stimulech
Kdo nejčastěji používá výstupy marketingového výzkumu?
Kdo realizuje marketingový výzkum typu „in house“?
Firma vlastními silami (má marketingový útvar)
Kdy se v marketingovém výzkumu realizuje stavová situační analýza sledovaného problému?
Na začátku
Kdy v marketingovém výzkumu použijete LOGISTICKOU KŘIVKU VYBAVENOSTI?
Při výzkumu „vybavenosti něčeho něčím“
Klíčovými prvky systému výzkumu trhu jsou:
Kodex marketingového výzkumu vydaný organizací ESOMAR zahrnuje pravidla pro:
metody procesní realizace marketingového výzkumu
KONCEPČNÍ MARKETINGOVÝ VÝZKUM analyzuje:
Podává komplexní informaci o studovaném jevu > monitoruje a popisuje situaci jevu, vysvětluje a objasňuje příčiny, následky a důsledky jevu a stanovuje trendy a prognózy vývoje jevu
KONJUNKTURÁLNÍ MARKETINGOVÝ VÝZKUM se používá pro:
Dlouhodobé výzkumy získávání informací v časových řadách prioritně ve formátu trendových a prognostických marketingových výzkumů
Strategická rozhodnutí
KVALITATIVNÍ MARKETINGOVÝ VÝZKUM se ptá vždy na otázky:
ptá se „ Proč? Z jakého důvodu?
Kvalitativní primární data a informace v marketingovém výzkumu jsou:
Osobnostní charakteristiky
Životní styl
Postoje
Názory
Motivy
Informovanost
Kvantitativní marketingové výzkumy sledují zejména:
metrické a kvantitativní informace
Kvantitativní marketingový výzkum se ptá vždy na otázky:
ptá se „Kolik“ a snaží se vše měřit v číselných datech a informacích> dotazuje se velkých souboru dat
KVANTITATIVNÍ PRIMÁRNÍ DATA a informace v marketingovém výzkumu jsou:
Demografické, popisné, geografické, ekonomické, spotřební a kupní údaje. Chování zákazníka, nákupní úmysly