Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




market.vyzkum

DOC
Stáhnout kompletní materiál zdarma (116 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOC.

  • Jakou metodu marketingového výzkumu použijeme, chceme-li sledovat jednorázově jeden konkrétní parametr tržního prostředí? ???

    1. Ad hoc

  • Jakou použijete metodu marketingového výzkumu, chcete-li použít dotazníků vyplňovaných na papíře?

    1. P+P ( paper + pencil)

  • Jaký typ marketingového výzkumu můžeme použít, chceme-li sledovat jak se bude chovat trh v následujících 3 letech?

    1. Prognostický

  • Jaký typ marketingového výzkumu použijeme, chceme-li identifikovat příčinu jevu?

    1. Kauzální

  • Je hodnota informace v marketingovém výzkumu měřitelná cenou informace?

    • ne, cena a hodnota informace není totéž

  • Jedno - tématický marketingový výzkum se zaměřuje na:

    1. Výzkum je zacílen na jedno téma

  • K čemu se v marketingovém výzkumu používá metoda KOMODITNÍ OMNIBUS?

    1. Ke sledování více témat současně

  • Kdy použijeme metodu OMNIBUS v marketingovém výzkumu?

  • Při zkoumání více témat najednou

    1. K čemu se v marketingovém výzkumu používá ISSN?

      1. Pro vyhledávání tištěných zveřejněných sekundárních zdrojů informací v knihovním systému

    2. K čemu se používá při pozorování psychogalvanometr?

      1. Pro měření vlhkosti rukou pozorovaného v závislosti na různých stimulech

    3. Kdo nejčastěji používá výstupy marketingového výzkumu?

    4. Kdo realizuje marketingový výzkum typu „in house“?

      1. Firma vlastními silami (má marketingový útvar)

    5. Kdy se v marketingovém výzkumu realizuje stavová situační analýza sledovaného problému?

      1. Na začátku

    6. Kdy v marketingovém výzkumu použijete LOGISTICKOU KŘIVKU VYBAVENOSTI?

      1. Při výzkumu „vybavenosti něčeho něčím“

    7. Klíčovými prvky systému výzkumu trhu jsou:

    8. Kodex marketingového výzkumu vydaný organizací ESOMAR zahrnuje pravidla pro:

      1. metody procesní realizace marketingového výzkumu

    9. KONCEPČNÍ MARKETINGOVÝ VÝZKUM analyzuje:

      1. Podává komplexní informaci o studovaném jevu > monitoruje a popisuje situaci jevu, vysvětluje a objasňuje příčiny, následky a důsledky jevu a stanovuje trendy a prognózy vývoje jevu

    10. KONJUNKTURÁLNÍ MARKETINGOVÝ VÝZKUM se používá pro:

      1. Dlouhodobé výzkumy získávání informací v časových řadách prioritně ve formátu trendových a prognostických marketingových výzkumů

      • Strategická rozhodnutí

    11. KVALITATIVNÍ MARKETINGOVÝ VÝZKUM se ptá vždy na otázky:

      1. ptá se „ Proč? Z jakého důvodu?

    12. Kvalitativní primární data a informace v marketingovém výzkumu jsou:

      • Osobnostní charakteristiky

      • Životní styl

      • Postoje

      • Názory

      • Motivy

      • Informovanost

    13. Kvantitativní marketingové výzkumy sledují zejména:

      1. metrické a kvantitativní informace

    14. Kvantitativní marketingový výzkum se ptá vždy na otázky:

      1. ptá se „Kolik“ a snaží se vše měřit v číselných datech a informacích> dotazuje se velkých souboru dat

    15. KVANTITATIVNÍ PRIMÁRNÍ DATA a informace v marketingovém výzkumu jsou:

      • Demografické, popisné, geografické, ekonomické, spotřební a kupní údaje. Chování zákazníka, nákupní úmysly

    Témata, do kterých materiál patří