Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




market.vyzkum

DOC
Stáhnout kompletní materiál zdarma (116 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOC.

Marketingový (neboli MKT) výzkum – 03/2016

  1. Kdo nejčastějí použává výstupy mkt výzkumu?

    1. TOP manažeři a vrcholoví mkt. Manažeři (1,67b.z 5b)

    2. TOP manažeři firmy (+ logicky toto)

    3. Pracovníci řídící výborní procesy ve firmě

    4. Pracovníci logistiky

    5. Vrcholoví mkt. Manažeři (+ logicky toto)

  2. O anketě platí: (2,5b z 5b.)

    1. Se do ní zapojují zejména lidé s větším množstvím volného času (např. důchodci, studenti, ženy na MD) (+ asi toto)

    2. Příkladem může být anketa na ulici, na web.str., FB, spolužáci, kamarádi, vyplňto apod.

    3. Výběr vzniká v rámci možnosti a ochoty subjektů odpovědět (+ asi toto)

    4. Představuje nereprezentativní techniku, která je oblíbená pro svou nenáročnost

    5. Výsledky je možné zobecňovat

  3. Mkt výzkum vychoází z metodologie a synergií vědních disciplín: 5b

    1. Marketingu, teorie řízení, change managementu, psychologie, sociologie, ekonomie, statistiky, informatiky

  4. Klíčovými prvky systému výzkumu trhu jsou: 5b

    1. Spotřebitel, uživatel, zákazník, kupující, výrobek, služba a prostředí (konkurence, ekonomika, technic. rozvoj trendy…)

  5. Rekurzivní zkoumání v rámci mkt. Výzkumu je založeno na: 5b.

    1. Hledání příčinné kauzality důsledků projevujících se s určitým časovým odstupem po vzniku podnětu

  6. Mkt. Výzkum dotazováním je založen na: 5b.

    1. Zadávání otázek respondentům a vyhodnocování odpovědí

  7. Jakou metodu mkt. výzkumu použijeme,chceme – li sledovat jednorázově jeden konkrétní parametr tržního prostředí? 5b.

    1. Metodu ad-hoc

  8. Systém CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing) je v mkt. Výzkumu využíván v případě, že: 5b.

    1. lze spojit telefonické dotazování s využitím počítačových sítí

  9. Co můžeme říci o kvótním výběru?

    1. Zastoupení všech skupin „jako v populaci“ je jeho největší nevýhodou

    2. Mezi jeho výhody patří zastoupení všech skupin „jako v populaci“

    3. Mezi jeho nevýhody patří náročnost při volbě správných charakteristik a proporcí

    4. Jedná se o výběr kombinací důležitých charakteristik (pohlaví, věk, vzdělání a jiné) v populaci a jeho proporční rozdělení 1,67 z 5b.

    5. Používá se výhradně za použití PAPI

  10. Deskriptivní mkt. výzkum je orientován na: 5b.

    1. Popis a identifikaci konkrétního zkoumaného jevu. Neptá se po příčinách, ale jen konstatuje zjištěná fakta

  11. Co je cílem monitorovacího mkt. výzkumu? 5b.

    1. Cílem je získávat a zpracovávat inf. o vnějším makroprostředí a mikroprostředí, někdy i o vnitřním prostředí organizace

  12. Explorativní mkt. Výzkum je fokusován na: 5b.

    1. Nalezení účelu mkt. výzkumu. Na základě explorativního výzkumu se vysvětluje vzniklý „problém“ nebo „problematická situace“ třeba např. dramatický pokles tržeb, změna poptávkové křivky, změna chování zákazníků k produktu nebo producentovi, změna reputace apod.

  13. Sekundární data interní jsou: 5b.

    1. Finanční plány a rozpočty

Témata, do kterých materiál patří