Shrnutí ke kolokviu
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.
Keywor Sheeter – nástroj na vyjmenování klíčových slov
vložíme klíčové slovo a generujeme slova, počkáme alespoň na 100-200 a poté je uložíme.
CSV – řádky, položky jsou odděleny znaky, využíváme v e-shopech na import/export informací a hromadně spravovat xml – novější, ale složitější na přípravu
Analytics GA4
Období, které si nastavíme, porovnání s obdobím, počet uživatelů, průměry, kolik uživatelů je na webu a odkud jsou, jestli přišli přímo nebo z Google neplacených reklam nebo placených, aktivita uživatelů na webu, přehled, které podstránky na webu jsou nejvíc navštěvované, konverze.
Přehled v reálném čase – návštěvníci, kteří jsou momentálně na webu a jejich statistika – např. kteří jsou na pc, na mobilu, kde se nachází/nacházeli, kteří přišli přímo, z Google, …, noví uživatelé, kteří přišli poprvé, zobrazení stránek,
Přehled demografických údajů – krajiny (detailněji i procenta a konkrétní čísla, průměrný čas na webu atd.), města, pohlaví, zájmy, věk, jazyk,…
Technický přehled – uživatelé za 30 min, přehled uživatelů, celkový příjem, z jakého operačního systému, platforma, prohlížeč, rozlišení obrazovky, …
Aukce – PPC reklamy, prokliky
Na jedné straně je poptávka firem, které mají své reklamy, na druhé straně existují vyhledávače, kde jsou tyto reklamy zobrazovány. Ty nabízejí prostor pro umístění reklamy, tvoří tedy nabídku.
Metriky: maximální cena za proklik = dominantní role, kolik je firma ochotna zaplatit za jedno prokliknutí a koeficient kvality (relevance, tvar klíčových slov a CTR=míra prokliků/počet zobrazení)