Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Shrnutí ke kolokviu

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (402.43 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

▪ SEO (Search Engine Optimization), česky optimalizace pro vyhledávače, je jedna z nejdůležitějších oblastí při vytváření úspěšné webové stránky. Její následná návštěvnost a celková prosperita totiž závisí hlavně na tom, jak dobře jde na internetu vyhledat.

▪ Internetové vyhledávače (Google, Seznam, …) do své databáze automaticky přidávají nově založené webové stránky a tzv. je indexují (ohodnocují jejich kvalitu – relevanci). Po dokončení indexování je stránkám přiděleno pořadové číslo, na jehož základě jsou zobrazovány v určitém pořadí zákazníkům jako odpověď na to, co vyhledali.

▪ Indexování webových stránek mají na starosti speciální roboti, kteří je prochází a podle určitých faktorů vyhodnocují. Stránky, které vyhodnotí jako nejlepší odpověď na hledaný dotaz, pak zobrazí na vyšších příčkách.

▪ Rozhodující faktory, které určují relevanci webu lze rozdělit do tří katergorií – On-Page, Off-Page a Technické faktory.

5. Content marketing

▪ Cílem obsahového marketingu je pomocí relevantního textu vytvářet dobrý vztah mezi značkou a zákazníkem, tedy nejen jednorázově prodat produkt, ale učinit z náhodného zákazníka pravidelného a věrného zákazníka.

▪ Webový obsahový marketing je vytváření textů pro internetové prezentace. Webová prezentace je důležitá, protože se na ni vážou ostatní online marketingové aktivity (placené reklamy, PR články, e-mailové kampaně i odkazy ze sociálních sítí).

▪ Kromě grafiky, struktury stránek apod. je důležité poskytnou uživatelům webu takový obsah, který zákazník hledá

▪ Znalost cílové skupiny je v content marketingu velmi důležitá. Text pro danou cílovou skupinu musí být napsaný na správném místě vhodným způsobem.

▪ V souvislosti s přípravou vhodného textu pro uživatele webu je potřeba znát chování spotřebitele v jednotlivých fázích. Pro popis chování spotřebitele slouží rámcové modely jako je například AIDA, ADAM, STDC či Marketingová cesta zákazníka.

▪ Webová prezentace může mít různou strukturu, jejíž složitost je dána především účelem, ke kterému jsou webové stránky určeny. Se strukturou webové stránky souvisí oblast informační architektury (IA).

10 tips of good content marketing – 1. poznej své publikum 2. pište pro své publikum 3. prozkoumejte své konkurenty 4. najděte si jedinečný úhel pohledu 5. zúžte své zaměření, 6. mějte cíl pro vše, co vytváříte, 7.udělejte ze čtenářů svou prioritu, 8. vytvořte relevantní spojení s vaším podnikáním, 9. stanovte měřitelné cíle např. zvýšit návštěvnost webu, přilákat více prvních návštěvníků, přilákat více cílených návštěvníků, získat sdílení na sociálních sítích, 10. sledujte svůj pokrok.

6. Factor and ClusterAnalysis – segmentation

7. Content marketing – nástroje společnosti Google a Seznam.cz

Témata, do kterých materiál patří