Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Shrnutí ke kolokviu

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (402.43 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

10 tipů dobrého obsahového marketingu - 1. poznejte své publikum, 2. pište pro své publikum, 3. prozkoumejte konkurenci, 4. najděte jedinečný úhel pohledu, 5. zúžte své zaměření, 6. mějte cíl pro vše, co vytváříte, 7. prioritou jsou vaši čtenáři, 8. vytvořte relevantní spojení s vaším podnikáním, 9. stanovte si měřitelné cíle, např. zvýšit návštěvnost webu, přilákat více prvních návštěvníků, přilákat více cílených návštěvníků, získat sdílení na sociálních sítích, 10. sledujte svůj pokrok.

6. Faktorová a shluková analýza – segmentace

Některé metody pro vytvoření segmentace

7. Obsahový marketing – nástroje společnosti Google a Seznam.cz

Google a Seznam poskytují firmám online aplikace, které slouží k analýze výkonnosti webových stránek (e-shopů), jejich propagaci a zefektivnění.

Adsense – využívají webové stránky k jejich zpeněžení, umístí na ně reklamu, a když na ni někdo klikne, webová stránka za to dostane peníze.

Reklamy – využívají je například e-shopy k tomu, aby na těchto webech zobrazovaly tuto reklamu a získávaly návštěvnost (potenciální zákazníky), ve finále jsou to ony, kdo těmto webům platí (z Adsense odměna za kliknutí)

Analytika – díky ní se dá tohle všechno pěkně měřit, získáte přehled o tom, jaké má daný web publikum, demografické údaje, jaké má zájmy, jak se na webu chová atd.

▪ Stejně jako Google má i Seznam.cz svůj vlastní systém pro správu (Sklik.cz), který je určen k vytváření a vyhodnocování reklamních kampaní. I tento systém je založen na aukci. V tomto systému je pozice reklamy určena především relevancí klíčových slov, tvarem klíčových slov a stanovenou cenou za proklik.

8. Kampaň v Google Ads, video

Google ads je nástroj, který umožňuje propagovat vaše webové stránky, e-shop, produkty, značku, cokoli. Můžete vytvářet různé reklamní sady, nastavovat různá publika na základě demografických údajů, zájmů atd. Existují různé varianty reklamy, například obsahová síť, vyhledávací síť, videoreklama atd.

9. Kampaň ve Facebook Business Suite (správce reklam), video

Business Suite je nástroj Facebooku propojený s naším e-shopem. Je to něco podobného jako reklamy na Googlu, jen je to na Facebooku. Můžete si vybrat různé formáty reklamy – klasickou fotku, webový odkaz, karusel, video, které můžete cílit podle demografických údajů, zájmů atd.

10. Keywordplanner, Google Analytics, Answerthepublic

Keywordplanner – nástroj pro analýzu klíčových slov, webové stránky musí vytvářet obsah, který bude lidi zajímat, aby měly větší návštěvnost. díky tomuto nástroji můžete změřit, která klíčová slova jsou nejčastěji vyhledávána například v průměru za jeden měsíc, ale také můžete zjistit, jaká je "konkurenceschopnost" klíčového slova, a tedy kolik by stála reklama (v Google Ads).

Témata, do kterých materiál patří