Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Shrnutí ke kolokviu

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (402.43 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

V této fázi tedy nevyvíjíte aktivity, které by vedly přímo k uskutečnění prodeje, ale děláte vše proto, abyste byli co nejvíce viditelní. Hlavním úkolem této fáze je tedy zaujmout relevantní publikum.

2. Fáze – Think

Uživatelé v rámci druhé fáze si už uvědomují, že mají nějakou konkrétní potřebu, kterou by jim mohl uspokojit některý z vašich produktů. Zde už návštěvník vašeho webu přímo přemýšlí nad konkrétním produktem, resp. skupinou produktů a jejich výhodami. Porovnává si jednotlivé prodejce, ceny a další služby.

Uživatele nacházející se v této druhé fázi můžete velmi efektivně oslovit pomocí cílených PPC reklam a následně zaujmout kvalitním, relevantním a hodnotným obsahem. Právě zde máte jedinečnou možnost vysvětlit zákazníkovi, aby nakoupil určitý produkt právě od vás.

3. Fáze – Do

Ve fázi Do jste již velmi blízko vytouženého finále – uskutečnění objednávky. V tomto bodě už jsou vaši zájemci o určitou kategorii produktů, nebo konkrétní produkty, připraveni jednat a tedy nakoupit. Důležité je tedy „přivést“ je znovu do vašeho e-shopu, což můžete udělat například pomocí PPC reklam cílených na konkrétní produkt.

Následně věnujte pozornost tomu, aby byl nákupní proces intuitivní a rychlý. Zaměřte se na to, abyste zákazníkovi v okamžiku objednání celý proces maximálně usnadnili.

4. Fáze – Care

Obsahem čtvrté fáze jsou lidé, kteří již u vás nakoupili. Spadá sem tedy péče o zákazníka, která vede k tvorbě dlouhodobého vztahu a opakovaným nákupům. Pro zákazníky v Care fázi můžete například vytvořit věrnostní program, případně na ně cílit e-maily v rámci newsletteru, které je budou motivovat k dalšímu nákupu. Dejte zkrátka zákazníkům vědět, že vám na nich záleží i po tom, co u vás nakoupili.

3. Segmentation, Targeting, Positioning

Podnik či společnost je z důvodů vysoké konkurence, zvyšujícím se očekávání zákazníků a dalším faktorům nucena upevňovat svojí pozici na trhu. Cílený marketing umožňuje podniku posilovat svoji konkurenceschopnost. Cílený marketing – Snaha společnosti obsloužit jednu či více skupin zákazníků sdílejících stejné potřeby či charakteristiky. Hlavní motivací firmy je uspokojení potřeb zákazníků dle jejich požadavků při minimalizace nákladů a maximalizace zisku.

„Tržní segmentace – rozdělení trhu na různé skupiny kupujících s rozdílnými potřebami, charakteristikami či chováním, které mohou vyžadovat odlišné produkty a marketingové mixy“

„Tržní targeting – zahrnuje vyhodnocení atraktivity jednotlivých tržních segmentů a výběr těch, na které se chce společnost zaměřit“

„Tržní positioning – představuje vybudování konkurenční pozice produktu a vytvoření podrobného marketingového mixu“

4. Optimalizace pro vyhledávače – SEO

Témata, do kterých materiál patří