Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Shrnutí ke kolokviu

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (402.43 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

Answer the public – An application that is used to generate content topics or generate keywords. It is divided into different categories (questions, terms with prepositions, comparative terms and related terms), CSV = spreadsheet data exchange between different systems. Once entered, it "throws up" graphs/pictures that we can download to our pc. We then sort the keywords that are appropriate for us.

1. Dům kvality

Pomocí domu kvality identifikujete, jaké jsou požadavky na produkt, který nějakým způsobem inovujete, určíte váhu těchto požadavků, pak určíte, nakolik jste schopni tyto požadavky splnit, protože mnohdy na sebe tyto dva požadavky navazují, bylo to například u velikosti zařízení a velikosti baterie nebo kvality baterie a displeje telefonu, tam analyzujete, jaké jsou vztahy mezi těmito požadavky, myslím, že můžete také porovnat, jak to má konkurence, a ve výsledku navrhnete vhodné parametry.

2. Marketingový trychtýř – Cesta zákazníka, Vidět – Věc – Dělat – Starat se

Povědomí Zájem Zvažování Hodnocení Rozhodnutí Nákup Opakování Loajalita Obhajoba

Ve fázi uvědomění se snažíme oslovit co nejvíce zákazníků.

Fáze zájmu se pozná například podle prokliků na stránky produktu.

Ve fázi zvažování zákazník již zvažuje, zda si produkt koupí.

Ve fázi evaulace zákazník porovnává různé produkty, čte si o produktu a jeho recenzích.

Ve fázi rozhodování se zákazník rozhoduje o koupi výrobku, jedná se o klíčové rozhodnutí. Při rozhodování mu můžeme pomoci slevami, prodlouženou zárukou apod.

Ve fázi nákupu si zákazník již výrobek objedná a koupí.

Fáze opakování znamená, že zákazník byl s nákupem spokojen a nakupuje znovu. Můžeme ho podpořit přidáním poprodejního servisu. Například montáž nábytku.

Ve fázi loayalty již zákazník dává přednost naší značce před ostatními. Můžeme přidat věrnostní program.

Ve fázi advokacie je zákazník fanouškem a doporučuje naši značku ostatním.

3. Segmentace, cílení, positioning

"Segmentace trhu – rozdělení trhu na různé skupiny kupujících s odlišnými potřebami, charakteristikami nebo chováním, které mohou vyžadovat odlišné produkty a marketingové mixy."

"Cílení trhu – zahrnuje vyhodnocení atraktivity různých segmentů trhu a výběr těch, na které se chce společnost zaměřit"

"Tržní positioning – zahrnuje budování konkurenční pozice produktu a vytváření podrobného marketingového mixu"

4. SEO

▪ SEO (optimalizace pro vyhledávače) je jednou z nejdůležitějších oblastí při vytváření úspěšných webových stránek. Její následná návštěvnost a celková prosperita závisí především na tom, jak dobře ji lze na internetu vyhledávat.

5. Obsahový marketing, 10 tipů na dobrý obsahový marketing

Pomocí obsahového marketingu se snažíme vytvářet obsah (články, recenze apod.), který je zajímavý pro vaši cílovou skupinu, a snažíme se získat větší pozornost a návštěvnost vašich webových stránek/e-shopu.

Témata, do kterých materiál patří