Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Shrnutí ke kolokviu

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (402.43 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

Google Analytics je v současné době nejpoužívanějším nástrojem pro analýzu webu. Google Analytics umožňuje sledovat například návštěvnost, chování a vlastnosti uživatelů, prodeje nebo jiné vybrané konverze.

Odpověď veřejnosti – Aplikace, která slouží ke generování témat obsahu nebo generování klíčových slov. Je rozdělena do různých kategorií (otázky, termíny s předložkami, srovnávací termíny a související termíny), CSV = tabulkový procesor pro výměnu dat mezi různými systémy. Po zadání "vyhodí" grafy/obrázky, které si můžeme stáhnout do svého počítače. Následně roztřídíme klíčová slova, která se nám hodí.

1. House of quality

Jednou z nejpoužívanějších metod pro detailní analýzu požadavků zákazníka je model Kano. Tento model vytvořil profesor Noriaki Kano v 80. letech 20 století. Jedná se o koncepci, která souvisí s vývojem a inovací produktu a je založena na maximalizace spokojenosti zákazníka. Základní myšlenkou je rozdělení požadavků zákazníka na určité skupiny dle jejich důležitosti vnímané zákazníkem (Kano, 1984).

▪ Model kano rozděluje jednotlivé požadavky zákazníků následovně: Povinné, přímo úměrné, atraktivní, indiferentní a reverzní

▪ Dům jakosti – jedná se o metodu plánování jakosti, jež je založená na principu maticového diagramu. Dům jakosti umožňuje transformaci vágních požadavků 89 zákazníků na měřitelné vlastnosti (atributy) produktu. Tyto atributy mají technický charakter a jsou navrhovány inženýry výzkumu a vývoje. Metoda domu jakosti však vyžaduje spolupráci týmu expertů pocházejících z různých oddělení podniku.

▪ K optimalizaci komunikačních kanálů a relevantních informací je možno použít korelační analýzy. Korelační úloha je úloha o oboustranné závislosti. Korelaci neboli závislost měříme korelačními koeficienty. Zásadní je vhodné zvolení relevantního korelačního koeficientu pro řešený problém. Velmi často se používá Pearsonův korelační koeficient a Spearmenův korelační koeficient

▪ Metoda plánování jakosti založená na principu maticového diagramu

▪ Umožňuje transformaci požadavků zákazníků do navrhovaného produktu a procesu jeho realizace a další analýzy

▪ Nejčastěji se využívá při transformaci požadavků na produkt do měřitelných znaků jakosti produktu – Dům jakosti

2. Marketingová cesta zákazníka

▪ Marketingová cesta zákazníka je účinný nástroj, který pomáhá vizualizovat jednotlivé fáze v procesu budování vztahů se zákazníkem. Umožňuje marketérům sestavit efektivní a dobře strukturované komunikační kampaně.

▪ Je potřeba si uvědomit, že si každá firma může marketingovou cestu zákazníka upravit dle vlastních potřeb a požadavků. Tyto úpravy mohou souviset s druhem trhu, odvětvím, produktovým portfoliem či velikostí firmy.

Témata, do kterých materiál patří