Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Podniková logistika - Teorie - verze1

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (1.48 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

průběžná komunikace a spolupráce 

udržování pozitivní publicity firmy na nákup. trhu 

NÁKUPNÍ MIX: Nákupní  marketingový  mix  obsahuje  soubor  nástrojů,  které  má  k  dispozici  nákup  k  tomu,  aby 
naplnil strategické cíle firmy. 

-  informační  mix  -  schopnost  vytvořit  informační  soubory  o  vnitřních  parametrech  podniku a 

současně i o vnější situaci na trhu zdrojů nákupu 

-  komunikační  mix  -  schopnost  komunikace  jak  s  partnery  uvnitř  podniku,  tak  i  s 

disponibilními či již reálnými dodavateli 

-  dodavatelský  mix  -  schopnost  vybrat  optimálního  dodavatele,  což  předpokládá  dokonalou 

znalost dodavatelů 

-  cenový mix - schopnost provádět optimální cenovou politiku nejen s ohledem na absolutní 

cenovou výši, ale vzhledem na vazby na celkové 

-  ekonomické  důsledky  nákupních  rozhodnutí  v  nákladech  a  v konečném  ekonomickém 

efektu podniku (srážky, slevy, platební podmínky) 

13 
 

-  výrobkový  mix  -  schopnost  fundovaně  se  účastnit  spolurozhodování  o  nejvýhodnější 

materiálové variantě finálního výrobku, o nákladech, prodejnosti a konkurenční schopnosti 
výrobku 

-  logistický mix - je provázen rozhodováním o nákupních logistických podmínkách a řešeních 

následujících komplexů problémů 

 
34.  Logistické náklady – druhy - 

Náklady  na  zásoby  –  na  pořízení,  na  držby  zásob  (držby  zásob,  na  pořízení,  z  nedostatku, 

objednání  a  přijímání,  náklady  kapitálu,  náklady  z  poklesu  hodnoty  zásob),  z  předčasného 
vyčerpání zásob - úrok, prostor, riziko 

Témata, do kterých materiál patří