Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




PM_zkou_ka_uzav_en_ (1)

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (549.73 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

Orga či jednot vedl při dosahování cílů(dosažený obrat při realiz zakázek, musí být malá čas vzdálenost) -KPIs-klíčová

výkonností měřítka METRIKY ZÁKAZNÍCI:spokojenost zákaz,tržní podíl,úspěšnost nabí.řízení,objem

Nových projektů,PPM,úspěšnost vzorkování,náklady na prezentaci,reklamace,tržby,marže,věrnost zakaz, včasnost

Dodání(dppm),doba reakce na reklamace,ziskovost zakázky,obrat,obrátka zásob,náklady na zamítnuté díly….

METRIKY REALIZACNÍ PROcesy: obrátka skladových zásob,produktivita,koef využ.strojů,včasné dodávky,náklady na

Opravu strojů,ZMETKOVITOST,index hodno dodavatele,obrátka RV,doba procesu, prostoje,poruchovost, plnění plánu…

5 hlav.procesů pod kontrolou: Získání zákazníka;Návrh a vývoj;Příprava výroby; Realizace; Expedice

Efektivitu a účinnost procesů měříme? Náklady, Objem produkce, Rychlost, Jakost, Spokojenost zákaz

ISO9001 Jakost: celkový souhr znaků produktů nebo služby, které ovlivňují schopnost uspokojovat stanovené a Předpokládané potřeby-zákaznický management.

SYSTÉM MANAGEMENTU KVALITY: Všeobecné požadavky na QMS: i

identifikovat procesy Potřebné pro QMS, určovat posloupnost a působení procesů, kriteria a metoy řízení procesů,dostupnost zdrojů A informací pro jejich fungování,monitorovat meřit a analyzovat procesy,opatření pro neustále zlepšování ;

QMS nesleduje meření produktů. Dokumentace a záznamy: účelem je vyjádření politiky jakosti a

popsání systému Managementu jakosti, je důležitá pro dosahování jakosti procesu a produktu, zlepšování,poskytování

vhodného Výcviku a školení,hodnocení efektivnosti.

Typy dokumntu: příručka jakosti,směrnice(jak se provásí procesy),

Postupy(jak se provádějí jednot.činnosti), Záznamy:info o provedených činnostech a výsledcích, jak se co udělalo

Řízení dokumentů: proces zajištující že správné a platné dokumenty jsou na správném místě k dispozici.

Řízení záznámů: proces zatřídění,uchodnání, ochrany a vypořádání záznamů.

K čemu slouží dokumentace: stanovení a

sledování význam.znaků procesu, měření a audit procesu, přezkoumání a zlepšení

NORMA ISO rozeznává 3 druhy zdrojů: lidské-stanovit úrovně kvalifikace,školení,testace efektivnosti školení

Infrastruktura-budovy, vybavení, zařízení,stroje-musí být definována míra potřeb; Pracovní prostředí:kombinace

Humáních(firem kultura,ergonomie,vybavení) a fyzikálních faktorů.

Návrh a vývoj: musí být průběžně vertifikován s očekáváním a následně validován za provozních podmínek,aby se

Otestovala jeho způsobilost a bezpečnost. Vývoj oddělen od výrobní činnosti (včetně managementu)

Měření analýza a zlepšování-spokojenost zákazníka:identifikace zdroje informací, stanovit způsoby komunikace a

Metody sběru,sledovní sntížností a reklamací. AUDIT PROVÁDÍ NEZÁVISLÁ OSOBA EXTERNISTA

Témata, do kterých materiál patří