Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




PM_zkou_ka_uzav_en_ (1)

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (549.73 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

d) Weberovi e) Faylovi 19.Aby byla firma konkurenceschopná, musí: a) v období ekonomické deprese co nejvíce vyrábět b) mít připravený variantní plán pro případ ekonomické deprese a konjunktury c) musí předpokládat, že konjunktura bude mít dlouhé trvání d) mít připravený variantní plán pouze pro případ konjunktury e) prodávat za co nejvyšší ceny 20. Strategii Baťovy firmy lze formulovat do následujících bodů: a) Proudová výroba - nízké náklady, účast zaměstnanců na vedení firmy a možný karierní postup b) Soustavné snižování nákladů, vlastní zdroje z úložek vlastních zaměstnanců, kusová výroba c) Dobré vztahy na pracovišti, stabilní pozice na trhu, výroba luxusního zboží d) Levné boty, účast zaměstnanců na vedení firmy, karierní postup zaměstanců, upevnění pozice na trhu a s tím související nutná zahraniční účast z důvodu finančního zajištění e) Na trhu je vyšší potřeba obuvi než je vyráběno-příležitost, výroba levné kvalitní obuvi - vedoucí pozice na trhu, dosáhnout nezávislosti na vnějším kapitálu 21.Stakeholderské pojetí managementu znamená: a) vycházet vstříc vlastníkům b) sladit zájmy skupin jako akcionáři, zaměstnanci, dodavatelé, zákazníci, ativistické skupiny, .. c) minimalizaci nákladů a maximalizaci zisku d) uplatňovat vůči zaměstnancům pouze formální vztahy e) prodat co nejvíce výrobků 22.Ford kladl důraz na a) vysokou varietu výrobků a inovaci b) vysokou kvalifikaci dělníků c) maximální jednoduchost operací s co nejmenšími požadavky na myšlenkovou činnost d) úkolovou mzdu, která musela být vyšší než průměrná e) vznik odborového hnutí, které podporoval 23. Charakteristické rysy systému řízení Baťovy firmy a) dokonalá technická a ekonomická příprava, přímé řízení, dílenská samospráva, plánování, kontrola b) podíl zaměstnanců na vedení, vysoké odměny, neformální vztahy, dílenská samospráva, plánování a kontrola c) karierní postup zaměstnanců, orientace na zákazníka kusovou výrobou, plánování, kontrola d) neustálé snižování nákladů kontrolou, plánování, vnější financování e) delegace pravomocí na spolupracovníky, dokonalá technická a ekonomická příprava, dílenská samospráva, plánování, kontrola 24. Plánovacím obdobím Baťovy firmy byl: a) rok b) pololetí jaro-léto, podzim-zima c) jaro, léto, podzim, zima - podle sezónnosti obuvi d) měsíc e) pololetí leden-červen, červenec-srpen 25.Řízení je nezbytné pro: a) inovační procesy b) zaměstnance na nejnižší úrovni c) klidný den manažera bez nutnosti vyvíjet pracovní úsilí d) zabezpečení koordinace individuálního úsilí e) jasnou a srozumitenou prezentaci vlastních nápadů 26. Šest aktivit podle Fayola a) technické, obchodní, finanční, odbytové, účetní a správní úkony b) technické, obchodní, finanční, ochranné, účetní a správní úkony

Témata, do kterých materiál patří