Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




PM_zkou_ka_uzav_en_ (1)

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (549.73 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

c) technické, obchodní, finanční, ochranné, účetní a odbytové úkony d) technické, obchodní, finanční, ekonomické, účetní a právní úkony e) technické, obchodní, finanční, výrobní, účetní a právní úkony 27. Podle vzoru Forda zavedel v továrnách Baťa a) proudovou výrobu b) sériovou výrobu c) výrobu v šaržích d) kusovou výrobu e) druhovou výrobu 28. Baťa využíval kalkulace pro a) vypracování ročních a měsíčních předpokladů a výslednou roční bilanci b) vypracování ročních a čtvrtletních předpokladů a výslednou roční bilanci c) vypracování ročních předpokladů a výslednou roční bilanci d) nevyužíval kalkulace e) vypracování pololetních předpokladů a týdenní rozpis výroby 29.Baťův systém zajištění kontroly kvality a) přímo ve výrobě, každý týden byly projednávány nedostatky v kvalitě, ztráty ve výrobě zaviněné dělníky jim byly předepisovány k úhradě b) přímo ve výrobě, kontrola každého výrobku na konci výr. pásu, důslednou přejímkou materiálu k výrobě c) přímo ve výrobě, ročně vyvozovány důsledky z nekvalitní produkce d) reklamace byly ihned vyřizovány, ztráty ve výrobě zaviněné dělníky jim byly předepisovány k úhradě e) měsíčně byly podrobně rozebírány chyby ve výrobě 30. Zásady samosprávy dílen Baťovy firmy a) každá dílna měla jednu odpovědnou osobu, svůj účet zisku a ztráty, mistr měl účast na zisku dílny, každý dělník byl odpovědný za kvalitu své práce b) každá dílna měla svůj účet zisku a ztráty, který byl veřejně vyhodnocován, každá dílna si určovala svoje organizační pravidla c) Každá dílna měla svoje řídící orgány, plány, odpovědnost za kvalitu a odborové hnutí d) Každá dílna si budovala svůj organizační a odměňovací systém na základě svých výsledků e) Každá dílna byla púověřena sestavením svých řídídích orgánů 31.Pro řízení je velice důležité: a) všechny úkoly rozdělit někomu jinému b) zadávat příkazy podřízeným c) rychlá realizace inovačních strategií d) účastnit se na zisku firmy e) prodávat výrobky a služby za co nejvyšší ceny 32. Fayolovy funkce správy a) plánování, organizování, přikazování, koordinace a kontrola b) plánování, organizování, vedení lidí, koordinace a kontrola c) plánování, organizování, přikazování, odměňování a kontrola d) plánování, organizování, přikazování, správa a kontrola e) plánování, organizování, motivace, koordinace a kontrola 33. Kvantitativní škola managementu (období a charakteristika) a) konec 20. stol., je orientována na zabezpečování pecifických situací do typových příkladů, které slouží jako návod b) 50.-70.léta 20. stol., spojování teorie a reálné praxe, kterou chápe jako rozmanitou a nezařaditelnou do předem stanovených jednoduchých modelů c) začátek 20. stol., je založena na integraci člověka a technického systému, jedno bez druhého ztrácí smysl d)

Témata, do kterých materiál patří