Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Service Design Management zkouška

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (426.34 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

Jak vidíte servitizaci v budoucnu?

Bude se čím dál zvyšovat její zastoupení a význam v ruku v ruce spolu s důrazem na ekologii, udržitelnost a životný cyklus výrobku.

Máte nějakou zkušenost s doprovodnou službou? Pokud ano, jakou?

Když jsem kupoval ledničku, tak tu starou jsem hned naložil přepravci a on ji odvezl.

Přednáška 3 Doprovodné služby využívající smart technologie (smart služby)

Co jsou to doprovodné služby využívající smart technologie (smart služby)?

DSST jsou individuální, vysoce dynamické a na kvalitě založená řešení služeb, která jsou pro zákazníka vhodná, realizovaná pomocí terénních informací a analýz údajů o technologiích, prostředí a sociálních souvislostech, což vede ke spoluvytváření hodnoty mezi zákazníkem a poskytovatelem ve všech fáze od strategického vývoje po zlepšení smart služby.

Jak byste doprovodné služby využívající smart technologie (smart služby) definovali?

Odlišností smart služeb od klasických služeb je jejich silná závislost na datech a požadovaná flexibilita jejich rozvoje.

Uveďte příklady doprovodných služeb využívající smart technologie (smart služby) u konkrétních firem.

Firma KONE – sleduje výtahy 24/7 a dokonce výtah umí předem vyhodnotit, že nejspíše bude potřeba brzo servisu

Jablotron – zabezpečení domácnosti SMART technologií, vzdálený dozor, přístup…

Tesla/Jaguar

S jakým označením doprovodných služeb využívající smart technologie se můžeme ve firmách setkat?

Digital service, inteligentní služba, inteligentní řešení, remote monitoring technologies, dálková diagnostika, smart služby/řešení, chytrá řešení, telemetrický systém.

Jaké jsou přínosy doprovodných služeb využívající smart technologie (smart služby) pro firmy / výrobce/prodejce a pro jejich zákazníky?

Prostřednictvím poskytování doprovodných služeb k produktům se podniky snaží:

  1. rozšiřovat své pole působnosti a zákazníkům tak nabízejí ucelený produkt zahrnující jak

  2. samotný produkt, tak i služby s ním související,

  3. dále služby zvyšují přidanou hodnotu produktu,

  4. pro mnoho podniků tvoří doprovodné služby významnou část jejich zisků,

  5. mají důležitý vliv na spokojenost jejich zákazníků.

Doprovodné služby představují systém dodání produktu, tzn. způsob, jak se se zákazníkem jedná během obchodní transakce.

Zahrnují jak lidský faktor (zaměstnance podniku), tak použité postupy (metody, praktiky, způsoby práce).

Uveďte konkrétní příklady firem, které doprovodné služby využívající smart technologie (smart služby) ke svým výrobkům nabízejí.

Firma KONE – sleduje výtahy 24/7 a dokonce výtah umí předem vyhodnotit, že nejspíše bude potřeba brzo servisu

Jablotron – zabezpečení domácnosti SMART technologií, vzdálený dozor, přístup…

Co je to smart servitizace?

Například to, že na základě dat je přístroj vzdáleně schopen přenést data o blížící se poruše případně vzdáleně poskytnout velké množství dat na denní bázi a tím lépe posloužit k dlouhodobé udržitelnosti a diagnostice.

Témata, do kterých materiál patří