Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




PORADENSTVÍ

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (1.14 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

  pojem podnikové vzdělávání zahrnuje všechny edukační a rozvojové aktivity, které 

podnik organizuje a zastřešuje pro své zaměstnance 

  veškeré vzdělávání probíhající v podniku, zároveň ale také studium zaměstnanců 

v rámci formálního školského systému či na základě nabídky trhu dalšího vzdělávání, 

  v neposlední čadě rozvojové a motivační aktivity, které podnik iniciuje, podněcuje a 

zajišťuje 

 
OBSAH PODNIKOVÉHO VZDĚLÁVÁNÍ podnikové vzdělávání zahrnuje následující oblasti: 

  přípravu pracovníků k výkonu pracovní činnosti 
  periodické vzdělávání 
  prohlubování kvalifikace 
  zvyšování kvalifikace 
  rekvalifikace 
  manažerské vzdělávání 
  motivační rozvojové aktivity 

 
PŘÍNOSY PODNIKOVÉHO VZDĚLÁNÍ 

napomáhá prosazování a dosahování podnikových cílů 

má pozitivní vliv na kulturu podniku 

podporuje identifikaci zaměstnanců s podnikem 

má výrazný motivační charakter, působí na výkon  

zlepšuje image podniku 

působí jako výrazný marketingový nástroj 

pozitivně působí na zvyšování výkonu jednotlivců, týmů i celého podniku 
 

KVALIFIKACE Soustava  schopností,  vědomostí,  dovedností,  návyků  a  zkušeností  potřebných  k  získání 
oficiálně potvrzené způsobilosti k výkonu určité činnosti. 
 
KOMPETENČNÍ MODEL Soubor kompetencí, které jsou nezbytné pro nějakou činnost (např. řízení organizace). 

  obsahuje jednotlivé kompetence, které jsou uspořádané podle nějakého klíče 
  reprezentuje, jak (jakými procesy a jakým přístupem k práci) a čím (se kterými vstupy a 

předpoklady) lze dosáhnout určitého měřitelného výsledku (výkonu) 

  je možné ho rozpracovat do tzv. matice kompetencí 
  kompetenční  model  -  obsahuje  rozpracované  charakteristiky  kompetencí  a 

Témata, do kterých materiál patří