Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




PORADENSTVÍ

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (1.14 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

formalizovaných požadavků na úroveň nabízených produktů 

dosažení standardu může být potvrzeno certifikátem 

standardů a certifikátů k dispozici řada - působnost mohou mít mezinárodní, 
národní, regionální, oborová 

  nabízet vzdělávací služby může každý, kdo splňuje určité podmínky (výjimkou některé 

aktivity - rekvalifikační programy, k jejichž realizaci je vyžadována akreditace 
 

59 

EFEKTIVITA VZDĚLÁVACÍCH AKTIVIT 

  u kvality zkoumáme úroveň a obsah nabízených služeb 
  otázka  efektivity  zaměřena  na  problém  návratnosti  vložených  investic,  množství 

předávaných informací a míru jejich uplatnění 

  efektivitu vzdělávání můžeme definovat jako poměr mezi účinky a výstupy vzdělávání 

na jedné straně a prostředky a úsilím, spojenými s jeho dosažením, na straně druhé 
 

  Hodnocení efektivity edukace se zaměřuje převážně na následující faktory:  

Využívání relevantních nástrojů (cílů, formě, metod, prostředků 

Odezva účastníků 

Množství a kvalita získaných informací, vědomostí a návyků 

Jejich uplatnění v praxi 

  při měření návratnosti je zapotřebí vzít v úvahu skutečnost, že je možné zkoumat jak 

individuální,  tak  společenskou  míru  návratnosti.  Hodnocení  efektivity  edukace  se 
může lišit i podle pohledu jednotlivých zainteresovaných partnerů: 

Účastník: co se naučil – vynaložená námaha, čas, finance 

Podnik: okamžitý nebo dlouhodobý efekt – celkové náklady 

Lektor: akceptování vystoupení, odměny – čas a prostředky věnované přípravě 

Vzdělávací zařízení: posílení image firmy – porovnání nákladů a příjmů 

60 

28  Podnikové  a  distanční  vzdělávání  –  charakteristika,  kompetenční  model,  matice 
kompetencí, prvky distančního textu  
PODNIKOVÉ VZDĚLÁVÁNÍ 

Témata, do kterých materiál patří