Zvládání zátěže při přechodu z prvního na druhý stupeň ZŠ (Sikora, 2018)
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
2.2
Adaptace u dětí .............................................................................................. 29
3.
Zvládání zátěže u dětí .......................................................................................... 32
3.1
Protektivní faktory zvládání zátěže ............................................................. 34
3.2
Rizikové faktory zvládání zátěže ................................................................ 37
4.
ISCED systém ........................................................................................................ 39
5.
Faktory zátěže na straně školy............................................................................. 40
5.1
Klima školy a školní třídy ............................................................................ 40
5.2
Kurikulum ..................................................................................................... 43
5.3
Organizační způsoby přechodů ................................................................... 45
II. VÝZKUMNÁ ČÁST ............................................................................................. 49
1.
Metodologie ........................................................................................................... 49
1.1
Cíl ................................................................................................................... 49
1.2
Popis výzkumného souboru ......................................................................... 49
1.3
Popis sběru dat .............................................................................................. 51
1.4
Výzkumné metody a hypotézy ..................................................................... 54
2.
Analýza................................................................................................................... 59
2.1
Rozdělení respondentů do skupin a úprava dat pro analýzu ................... 59
2.2
Postup analýzy ............................................................................................... 61
2.3
Analýza dat a interpretace .......................................................................... 63
2.3.1 Přechod na druhý stupeň ZŠ a třídní učitelé žáků 6. tříd ..................... 64
2.3.2 Přechod na druhý stupeň ZŠ a žáci 6. tříd ............................................. 70