Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Diagnostická činnost vybraného žáka - portfoliový úkol se sebehodnocením

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (1.27 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

5.  Vyhodnoťte data, interpretujte je. 
6.  Zformulujte zjištění. 
7.  Zformulujte opatření a připravte si plán podpůrných opatření, nebo IVP. 

1.  Charakteristika žáka 

Při příležitosti této diagnostické činnosti jsem si vybral chlapce jménem Milan ve 

věku 12 let, který je žákem 6. třídy běžné vesnické základní školy v obci Písek, náležící 

okresu Frýdek-Místek, v Moravskoslezském kraji. 

Milan  nežije  se  svými  biologickými  rodiči,  je  v péči  adoptivních  rodičů,  kteří  si 

Milana  osvojili  poměrně  brzy  po  jeho  narození.  Jeho  adoptivní  rodiče  jsou  údajně 

vysokoškolsky vzdělaní a na dobré úrovni, na výchově Milana se podílí poměrně pečlivě, 

kromě něj již žádné děti nemají. 

Důvodem, proč jsem si vybral právě Milana je ten, že mi již na první pohled přišel 

velice  odlišný  od  svých  spolužáků.  Zejména  je  nápadný  svým  vzrůstem.  Výška  jeho 

postavy je výrazně menší než u ostatních spolužáků, dala by se přirovnat zhruba žákovi 

4. třídy. Také jeho hmotnost je spíše nižší. 

Ve  své  třídě  ani  ve  škole  údajně  nikým  šikanován  není.  Často  se  však  u  něj 

vyskytují obtíže při celkovém zvládání svých školních povinností především v důsledku 

jeho  projevů  nepozornosti  či  roztěkanosti.  Diagnostickou  činnost  Milana  mi  bylo 

umožněno provádět v hodinách matematiky, kde údajně přes zvýšené úsilí paní učitelky 

i  rodičů  byl  Milan  na  čtvrtletí  hodnocen  známkou  3,  je  zde  však  obava,  že  se  jeho 

Témata, do kterých materiál patří