Diagnostická činnost vybraného žáka - portfoliový úkol se sebehodnocením
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
propisce, strká propisku do úst
- p. uč. se ptá v rámci řešení příkladu 159 : 24: „Kluci, co tu včera nebyli (včetně
Milana), co na to říkáte?“ Milan zareagoval: „Těžké.“
- při psaní na tabuli – sem tam mírně prudký pohyb rukou, mírné povýsknutí
(jakoby nezáměrně udělal „bubáka“, který vystrašil)
- opisuje z tabule, je klidnější
- opět úlek směrem k sousedovi – aha reflex (možná na podnět, že sousedovi
vyšel příklad nebo že na něco přišel)
- při samostatném počítání má napsáno zadání příkladu 31,5 : 6, ale nepočítá ho,
dělá, že píše, cvaká na propisce
- dopisuje vypočítaný příklad, až když je hotový na tabuli, v momentě, když už se
na tabuli dopočítává další příklad (tempo výuky není rychlé)
- upozorňuje se ho, ať si to dopisuje
- pak se mu dovysvětlovává učivo („než přejdu desetinnou čárku, napíšu ji do
výsledku, pak připíšu číslo za desetinnou čárkou“)
- je pozadu se zápisem do sešitu, když p. uč. vysvětluje (počítá) na tabuli příklad,
jen opisuje z tabule
- nové učivo (dělení desetinného čísla přirozeným číslem se zbytkem) – vrtění se,
třepavě si zapisuje (jen opisuje)
- unavenější stavy (reakce, že je už toho v této hodině dost), přesto má dávat
pozor (přímo vyzýván p. uč.) – to moc nezvládá
- při zazvonění na konci hodiny p. uč. vyzývá, ať se třída balí, Milanova reakce na
tento podnět nebyla zrovna prudká, ještě pár vteřin si do sešitu dopisoval, pak
se balil, vypadal u toho jen mírně rozklepaně poměrně jako běžně