Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Diagnostická činnost vybraného žáka - portfoliový úkol se sebehodnocením

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (1.27 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

propisce, strká propisku do úst 

- p. uč. se ptá v rámci řešení příkladu 159 : 24: „Kluci, co tu včera nebyli (včetně 

Milana), co na to říkáte?“ Milan zareagoval: „Těžké.“ 

- při  psaní  na  tabuli  –  sem  tam  mírně  prudký  pohyb  rukou,  mírné  povýsknutí 

(jakoby nezáměrně udělal „bubáka“, který vystrašil) 

- opisuje z tabule, je klidnější 
- opět  úlek  směrem  k sousedovi  –  aha  reflex  (možná  na  podnět,  že  sousedovi 

vyšel příklad nebo že na něco přišel) 

- při samostatném počítání má napsáno zadání příkladu 31,5 : 6, ale nepočítá ho, 

dělá, že píše, cvaká na propisce 

- dopisuje vypočítaný příklad, až když je hotový na tabuli, v momentě, když už se 

na tabuli dopočítává další příklad (tempo výuky není rychlé) 

- upozorňuje se ho, ať si to dopisuje 
- pak  se  mu  dovysvětlovává  učivo  („než  přejdu  desetinnou  čárku,  napíšu  ji  do 

výsledku, pak připíšu číslo za desetinnou čárkou“) 

- je pozadu se zápisem do sešitu, když p. uč. vysvětluje (počítá) na tabuli příklad, 

jen opisuje z tabule 

- nové učivo (dělení desetinného čísla přirozeným číslem se zbytkem) – vrtění se, 

třepavě si zapisuje (jen opisuje) 

- unavenější  stavy  (reakce,  že  je  už  toho  v této  hodině  dost),  přesto  má  dávat 

pozor (přímo vyzýván p. uč.) – to moc nezvládá 

- při zazvonění na konci hodiny p. uč. vyzývá, ať se třída balí, Milanova reakce na 

tento podnět nebyla zrovna prudká, ještě pár vteřin si do sešitu dopisoval, pak 
se balil, vypadal u toho jen mírně rozklepaně poměrně jako běžně 

Témata, do kterých materiál patří