Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Diagnostická činnost vybraného žáka - portfoliový úkol se sebehodnocením

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (1.27 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

Analýza produktu činnosti žáka Na  základě  analýzy  (rozboru)  tří  stránek  z Milanova  sešitu  z matematiky  mi 
připadá, že Milan má poměrně radši, když může mít větší prostor tam, kde psát 
má, což se právě projevuje tím, že píše větším písmem. 
I zde je patrný Milanův projev rysu, že dodržuje poměrně striktně obsahu, jenž je 
na tabuli, neboť, podle mě, většinou jedině tím, že má ve svém sešitě to, co je na 
tabuli, si může být jistý, že do sešitu nepíše něco, co by bylo nesprávné. Nejspíš 
bych  to  vyhodnotil  jako  obavu  z toho,  že  by  něco  provedl  neúspěšně,  ale  i  jako 
snahu psát něco, co by mělo být jistě správně, protože to tak je napsáno někým 
jiným a ten by to měl mít správně, věří mu v tom a uznává ho za vzor, který činí 
správné kroky. – Možná i projevy úcty a důstojnosti vůči druhým, možná obavy 

strach z vlastních chyb nebo nejistoty, která možnosti v jeho kroku je vlastně ta 
správná. 
O  znacích  neestetičnosti  v jeho  sešitě  bych  také  usoudil,  že  je  to  vlivem  slabé 
sebedůvěry, ale příčinou toho může být i snaha snížit napětí či stres – například 
zvýrazněním si něčeho silněji nebo čmáranicovým způsobem, případně děláním 
„rovných“ čar od ruky tam, kde to vůbec nesouvisí s probíranou látkou. Možná ani 
tak  nedbá  vzornému  vzhledu  jeho  sešitu,  protože  si  ani  nevěří,  že  by  vypadat 
vzorněji  mohl,  tudíž  mu  ani  nemusí  záležet  na  tom,  aby  se  snažil  tuto  vzornost 
posílit. 

Témata, do kterých materiál patří