Diagnostická činnost vybraného žáka - portfoliový úkol se sebehodnocením
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
můžeme výrazně přispět k posílení jeho vnitřní motivace.
Také mě ještě napadá jeden návrh v případě, že Milana láká často trávit čas
u počítače. Pokud Milan rád tráví čas na počítači pouze nebo převážně jen za účelem
hraní her, bylo by možná vhodné ho na počítači naučit vykonávat (také) přínosnější
aktivity. Například by mohlo být přínosem učit ho na počítači vzdělávat se tím
způsobem, že si může i on sám vyhledat informace, které ho zajímají a které by mohly
být pro jeho rozvoj prospěšné. Existuje také mnoho vzdělávacích her, které by cíl
motivovat ho k samostatnému vzdělávání mohly naplňovat velice nenásilnou, ne-li
efektivnější formou.
Samozřejmě je však u Milana také dbát na vyvážený poměr času, kdy se musí něčemu
aktivně věnovat a soustředit se s časem odpočinku, relaxace či zábavy. Při vzdělávacím
procesu by určitě Milanovi prospělo střídat fáze vzdělávání a uvolnění se. Především
nejlépe dávat pozor, aby nebyla přetahována doba, kdy se Milan opravdu potřebuje na
něco soustředit a něčemu se aktivně věnovat – buď při logickému myšlení, nebo při
kreativní činnosti.
Prostřednictvím standardizovaného formuláře PLPP
Plán pedagogické podpory (PLPP)
Jméno a příjmení
dítěte, žáka nebo
studenta (dále jen
„žák“)
Milan
Škola
ZŠ
Ročník
6. třída
Důvod k přistoupení sestavení PLPP