Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Diagnostická činnost vybraného žáka - portfoliový úkol se sebehodnocením

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (1.27 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

můžeme výrazně přispět k posílení jeho vnitřní motivace. 

Také  mě  ještě  napadá  jeden  návrh  v případě,  že  Milana  láká  často  trávit  čas 

u počítače.  Pokud  Milan  rád  tráví  čas  na  počítači  pouze  nebo  převážně  jen  za  účelem 

hraní  her,  bylo  by  možná  vhodné  ho  na  počítači  naučit  vykonávat  (také)  přínosnější 

aktivity.  Například  by  mohlo  být  přínosem  učit  ho  na  počítači  vzdělávat  se  tím 

způsobem, že si může i on sám vyhledat informace, které ho zajímají a které by mohly 

být  pro  jeho  rozvoj  prospěšné.  Existuje  také  mnoho  vzdělávacích  her,  které  by  cíl 

motivovat  ho  k samostatnému  vzdělávání  mohly  naplňovat  velice  nenásilnou,  ne-li 

efektivnější formou. 

Samozřejmě je však u Milana také dbát na vyvážený poměr času,  kdy se musí něčemu 

aktivně věnovat a soustředit se s časem odpočinku, relaxace či zábavy. Při vzdělávacím 

procesu  by  určitě  Milanovi  prospělo  střídat  fáze  vzdělávání  a  uvolnění  se.  Především 
nejlépe dávat pozor, aby nebyla přetahována doba, kdy se Milan opravdu potřebuje na 

něco  soustředit  a  něčemu  se  aktivně  věnovat  –  buď  při  logickému  myšlení,  nebo  při 

kreativní činnosti. 

Prostřednictvím standardizovaného formuláře PLPP 

Plán pedagogické podpory (PLPP) 

Jméno a příjmení 
dítěte, žáka nebo 
studenta (dále jen 
„žák“) 

Milan 
 

Škola 

ZŠ 

Ročník 

6. třída 

Důvod k přistoupení sestavení PLPP  

Témata, do kterých materiál patří