Diagnostická činnost vybraného žáka - portfoliový úkol se sebehodnocením
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
Tento Plán pedagogické podpory by měl napomoci žákovi nejen posílit jeho sebevědomí
a motivaci, především při jeho vzdělávání, ale také povzbudit žáka k jeho rozvoji samostatně
vyhledávat pozitivní vztahy a podpořit ho ve schopnosti umět se prosadit.
Doporučení k odbornému vyšetření1
☒Ano ☐Ne ☒PPP ☐SPC ☐SVP ☐jiné:
Role
Jméno a příjmení
Podpis a datum
Třídní učitel
Mgr. Tomáš Minks
5. 1.; 5. 2.; 5. 3.
Učitel/é předmětu/ů
Matematika: Mgr. Wiszczorová
Přírodopis: Mg. Minks
5. 1.; 5. 2.; 5. 3.
Pracovník ŠPP
Výchovný poradce: Mgr. Martynková 5. 1.
Zákonný zástupce2
Ing. Wawrzeczková
5. 1.
1 Odpovídající zaškrtněte, případně doplňte.
2 Rodič by měl mít s PLPP seznámen, jeho podpis není nezbytně nutný.
7. Reflexe své zkušenosti s diagnostickou činností
Tato příležitost vyzkoušet si provádět diagnostickou činnost při mé učitelské
praxi byla určitě pro mě obrovským přínosem při rozvíjení svých schopností přemýšlet
o cílech své práce, plánovat svou práci, komunikovat s lidmi, analyzovat, hodnotit
získané informace a navrhovat řešení v rámci plánu podpory.
Jsem velice rád, že jsem mohl takto blíže poznat Milana, jsem velice vděčný, že mi
má provázející paní učitelka a škola vůbec umožnila tuto diagnostickou činnost na
žákovi vykonávat.
Kromě toho, že jsem mohl poznat tak zajímavého člověka jako je Milan, jsem se