Diagnostická činnost vybraného žáka - portfoliový úkol se sebehodnocením
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
b) Organizace výuky (úpravy v organizaci výuky ve školní třídě, případně i mimo ni)
a) snížit nároky na množství pomůcek, které žák musí vlastnit a s kterými musí pracovat
b) vést žáky ke vzájemné spolupráci a k prosazení vlastních nápadů a názorů
c) Hodnocení žáka (vymezení úprav hodnocení, jak hodnotíme, co úpravami hodnocení sledujeme, kritéria)
Bylo by možná vhodnější zmírnit požadavky na hodnocení, více oceňovat i jeho dílčí snahu.
Požadavky na hodnocení je potřeba jasně stanovit.
d) Pomůcky (učebnice, pracovní listy, ICT technika, atd.)
Pracovní listy nebo sešit (zajistí učitel do výše finančních prostředků žáka)
Počítač (pro použití ke vzdělávacím účelům, především při výuce)
e) Požadavky na organizaci práce učitele/lů Volit citlivější, tolerantnější, klidný přístup. Snažit se formulovat jasné pokyny krok za krokem.
IV. Podpůrná opatření v rámci domácí přípravy (popis úprav domácí přípravy, forma a frekvence komunikace s rodinou)
Učitel/ka poprosí někoho ze zodpovědnějších spolužáků, zda by nebyl ochoten pravidelně
docházet k žákovi, aby mu s domácí přípravou pomohl, popřípadě zkusil ho postupně vést
k samostatnějšímu učení. Pokud to s žádným spolužákem nebude možné, pak by nejspíš nebylo
od věci vyhledat pedagogického asistenta pro doučování.
V. Podpůrná opatření jiného druhu (respektovat zdravotní stav, zátěžovou situaci v rodině či škole - vztahové problémy, postavení ve třídě;
v jakých činnostech, jakým způsobem)
Posilovat silné vlastnosti žáka, kterými jsou především ochota spolupráce, zdvořilost
a přizpůsobivost.
Dbát pozornosti při sebemenších náznacích projevu násilí či šikany a snažit se tyto projevy
preventivně eliminovat.
Zajistit žákovi ve škole osobního pedagogického asistenta, který mu bude podporou při
organizování jeho činností.
VI. Vyhodnocení účinnosti PLPP Dne: 5. 3. 2018(Naplnění cílů PLPP)