Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Diagnostická činnost vybraného žáka - portfoliový úkol se sebehodnocením

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (1.27 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

Projevy nepozornosti, roztěkanosti, znaky 
sníženého sebevědomí (vliv znatelně nižšího 
vzrůstu postavy ve srovnání s vrstevníky), slabá 
vnitřní motivace k samostatnosti, sebeřízení 
 

Datum vyhotovení  

5. 1. 2018 

Vyhodnocení PLPP plánováno ke dni  

5. 2. 2018, 5. 3. 2018, 5. 4. 2018… 

 
I. Charakteristika žáka a jeho/její obtíží (silné, slabé stránky; popis obtíží; pedagogická, případně speciálně - pedagogická diagnostika s cílem stanovení úprav  
ve vzdělávání; aktuální zdravotní stav; další okolnosti ovlivňující nastavení podpory) 

Milan je chlapec ve věku 12 let, který je žákem 6. třídy běžné vesnické základní školy 

v obci Písek, náležící okresu Frýdek-Místek, v Moravskoslezském kraji. 

Milan nežije se svými biologickými rodiči, je v péči adoptivních rodičů, kteří si Milana 

osvojili  poměrně  brzy  po  jeho  narození.  Jeho  adoptivní  rodiče  jsou  údajně  vysokoškolsky 

vzdělaní  a  na  dobré  úrovni,  na  výchově  Milana  se  podílí  poměrně  pečlivě,  kromě  něj  již 

žádné děti nemají. 

Milan se již na první dojem jeví jako velice odlišný od svých spolužáků. Zejména je 

nápadný svým vzrůstem. Výška jeho postavy  je výrazně  menší než u ostatních spolužáků, 

dala by se přirovnat zhruba žákovi 4. třídy. Také jeho hmotnost je spíše nižší. 

Ve své třídě ani ve škole údajně nikým šikanován není. Často se však u něj vyskytují obtíže 

při  celkovém  zvládání  svých  školních  povinností  především  v důsledku  jeho  projevů 
nepozornosti či roztěkanosti. 

V případě matematiky údajně přes zvýšené úsilí paní učitelky i rodičů byl Milan na čtvrtletí 

hodnocen známkou 3, je zde však obava, že se jeho prospěch bude zhoršovat. 
 
II. Stanovení cílů PLPP (cíle rozvoje žáka) 
a) posílit žákovo sebevědomí 
b) posílit motivaci žáka k samostatnosti především při učení, vzdělávání se 
c) přimět žáka k rozvoji samostatně vyhledávat smysluplnější komunikaci a přátelské vztahy 
d) přimět žáka k potřebě umět se prosadit 
III. Podpůrná opatření ve škole  (Doplňte konkrétní postupy v těch kategorií podpůrných opatření, které uplatňujete.) 
a) Metody výuky (specifikace úprav metod práce se žákem)a) volit pokud možno co nejpomalejší tempo, názorně vysvětlovat s využitím vizualizace 
b) zaměřovat se na možnosti využití učiva v životní praxi 

Témata, do kterých materiál patří