Diagnostická činnost vybraného žáka - portfoliový úkol se sebehodnocením
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
5. Celkový závěr za všechny použité metody
Přestože Milanové chování mnohdy působí jako chaotické, někdy také není
zrovna vzorné, na základě co jsem poznal, bych však usoudil, že je Milan poměrně milý,
dobře vychovaný a především celkově ochotný kluk.
Avšak projevy nepozornosti a roztěkanosti musím potvrdit. Usoudil bych, že příčinou je
jeho malá schopnost rychle reagovat na pokyny, které mu jsou dány. Milan bývá tedy při
práci poměrně znatelně pomalý. V kolektivu může být jeho výkonnost také ovlivňována
pocitem anonymity, Milan však sedí v první řadě a z pohledu učitele na něj vidět jde
poměrně velice dobře. Dále si také myslím, že tyto projevy nepozornosti a roztěkanosti
mohou být příčinou jeho sníženého sebevědomí, a to především už jen jednoduše tím, že
je vzrůstově značně menší postavy, což může na něho neustále vyvolávat větší stresu
než na jiné jeho vrstevníky.
Jelikož Milan podle mě projevuje obavy, že by něco udělal špatně, je pro něj
jistější napodobovat vzorce chování jiných nad projevováním vlastní autonomie, tedy
vykazovat či nebát se vykazovat originalitu ve svém chování. S tímto a s projevy jeho
sníženého sebevědomí mi také jistě přímo vyplývá často jeho poměrně velice nízká
motivace. Například nevidí význam něco sám dělat, když věří v to, že by to bylo špatné,
proto docela často vyhledává řízení, dohled či kontrolu někoho druhého při vykonávání