Diagnostická činnost vybraného žáka - portfoliový úkol se sebehodnocením
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
nejpřínosnější efektivitu.
4. Zvolené metody a nástroje diagnostické činnosti
a) Pozorování – nestrukturované, přímé, krátkodobé, celkové, individuální,
extrospekce; chronologicky zaznamenávané, během hodiny
matematiky při probírání učiva dělení desetinných čísel, pondělí
4. prosince 2017, 2. vyučovací hodina
b) Rozhovor – polostrukturovaný, řízený, individuální, zaznamenáván po
doznění odpovědi nebo průběžně; o učebních strategiích,
v době individuálního doučování z matematiky ve škole, středa
6. prosince 2017, v době 7. vyučovací hodiny, asi 20 minut
c) Analýza produktu činnosti žáka – písemný produkt; zápis z žákovského
sešitu z hodiny matematiky, z pátku
8. prosince 2017, 4. vyučovací hodiny
Sběr a zpracování diagnostických údajů
Záznam z pozorování
- sedí v první lavici u dveří
- nesedí v lavici rovně, brblá si, tašku bere od umyvadla k sobě, dali mu ji tam
údajně kluci ze třídy, pomůcky si sám rozházel na lavici i pod lavicí či vedle
lavice (což se mu údajně stává běžně, že si sám rozhází pomůcky), místy mu
z lavice stále něco padá, především propiska
- pošťuchování se sousedem
- projevuje známky nepozornosti, při interakci se však neprojevuje drze
- když se probírá učivo, sedí sice nerovně, ale zatím celkem zaujal pozornost
- odklání se, hraje si s obalem sešitu, paní učitelka (p. uč.) píše na tabuli, Milan
pak zpozorní, otevírá sešit
- kroutí se, nesleduje tabuli, jeho pohled vypadá spíše skleslý
- hraje si s propiskou
- vrtění se (pohopkávání)
- „prdění si“ na puse (trochu to šlo slyšet)
- poměrně hodně se naklání k sousedovi, celou horní končetinu opírá o jeho židli
- máchá rukami kolem úst, plácá si propiskou na ústa, na tváře, cvaká na