Diagnostická činnost vybraného žáka - portfoliový úkol se sebehodnocením
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
Stručný záznam z rozhovoru
Položím ti pár otázek, nebudeš za to nijak hodnocený. Zajímá mě, jak se učíš.
1. Které předměty máš rád a které nemáš rád?
- mám rád: AJ, TV, VV, PČ – kvůli učitelům, že je sranda, někdy i M, ČJ a Př
- nemám rád: někdy M, ČJ i PŘ, jinak jak kdy i v jiných předmětech – nevidím
v tom uplatnění, nevím, k čemu mi to je
2. Pokud se nějak odpovědět obecně na otázku: Jak se učíš?
- nechce se mi moc učit
3. Kde se ti dobře učí?
- doma, někdy i ve škole, když je klid
4. Kdy se ti nejlépe učí?
- k večeru
5. Potřebuješ během učení dělat často přestávky? Jak často?
- někdy – třeba v ČJ problém se dlouho učit v kuse - asi po půl hodině
6. Učíš se raději sám, s rodiči nebo kamarády?
- ČJ – s rodiči, protože to je těžké, rodiče mě u toho vedou, kontrolují, zda to
mám dobře
- M, AJ, někdy ČJ – i s kamarády
- PŘ, Z – sám
7. Z čeho se učíš?
- hlavně sešit, někdy učebnice
8. Jak poznáš, že už něco umíš? A co děláš, když něčemu nerozumíš?
- podle toho, když mi někdo řekne, že už to umím, podle známek, někdy to
nepoznám
- když něčemu nerozumím, přihlásím se o to ve škole nebo se na to zeptám
rodičů
- někdy to ve škole na doučku nebo doma umím, při písemce mi to ale pak
někdy nejde
9. Co děláš, když se přestaneš učit?
- jdu na počítač nebo ven se psem
10. Učíš se průběžně nebo těsně předtím, když je potřeba?
- průběžně: AJ, M, někdy ČJ, ale jak kdy
- těsně: třeba Děj
Ukázka žákovského sešitu, pod ní její doplnění mým popisným komentářem