Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Diagnostická činnost vybraného žáka - portfoliový úkol se sebehodnocením

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (1.27 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

vytvářet, mi v tom ta hyperaktivita nesedí a projevuje se tam spíše snížená aktivita, což 

by  možná  zase  spíše  mírně  směřovalo  k podobání  se  žákovi  s ADD.  Určitě  si  však 

nemyslím, že by se u Milana dalo diagnostikovat ADHD a už vůbec ne ADD. 

6.  Plán podpůrného opatření (PLPP) 

Formulace vlastními slovy 

Jelikož  Milan  projevuje  značné  rysy  nepozornosti,  roztěkanosti  a  s tím  také 

nesamostatnosti  vlivem  desorientace  a desorganizace,  a  to  v poměrně  ve  vážné  míře, 

navrhoval  bych,  že  by  se  pro  něj  hodil  asistent.  Milan  by  podle  mě  nejen  ocenil,  ale 

myslím  si,  že  i  potřebuje  oporu  tohoto  typu,  která  by  ho  v každé  situaci  vedla  krok  za 

krokem k tomu, co by bylo přínosné, aby Milan dělal. 

Bylo by zřejmě také potřebné budovat a posilovat Milanův celkový (sebe)řád, aby 

nejlépe v každé situaci jasně věděl, co má přesně dělat i v jakém pořadí. Tím také posílit 

jeho  samostatnost  a  směřovat  ho  k zodpovědnosti  dodržovat  jisté  zásady.  Milan  by  se 

neměl bát prokazovat rysy autentického chování a autonomie, byť může mít obavy, že 

mu  při  tom  hrozí  nadělání  více  chyb  než  v případě,  kdy  jen  někoho  napodobuje  nebo 

něčí chování odezírá. Je potřeba, aby pochopil, že dělat chyby je také normální a vlastně 
i v pořádku,  ne-li  právě  i  správnou  cestou  k sebevzdělání  i  samostatnosti.  Tím  také 

Témata, do kterých materiál patří