Diagnostická činnost vybraného žáka - portfoliový úkol se sebehodnocením
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
vytvářet, mi v tom ta hyperaktivita nesedí a projevuje se tam spíše snížená aktivita, což
by možná zase spíše mírně směřovalo k podobání se žákovi s ADD. Určitě si však
nemyslím, že by se u Milana dalo diagnostikovat ADHD a už vůbec ne ADD.
6. Plán podpůrného opatření (PLPP)
Formulace vlastními slovy
Jelikož Milan projevuje značné rysy nepozornosti, roztěkanosti a s tím také
nesamostatnosti vlivem desorientace a desorganizace, a to v poměrně ve vážné míře,
navrhoval bych, že by se pro něj hodil asistent. Milan by podle mě nejen ocenil, ale
myslím si, že i potřebuje oporu tohoto typu, která by ho v každé situaci vedla krok za
krokem k tomu, co by bylo přínosné, aby Milan dělal.
Bylo by zřejmě také potřebné budovat a posilovat Milanův celkový (sebe)řád, aby
nejlépe v každé situaci jasně věděl, co má přesně dělat i v jakém pořadí. Tím také posílit
jeho samostatnost a směřovat ho k zodpovědnosti dodržovat jisté zásady. Milan by se
neměl bát prokazovat rysy autentického chování a autonomie, byť může mít obavy, že
mu při tom hrozí nadělání více chyb než v případě, kdy jen někoho napodobuje nebo
něčí chování odezírá. Je potřeba, aby pochopil, že dělat chyby je také normální a vlastně
i v pořádku, ne-li právě i správnou cestou k sebevzdělání i samostatnosti. Tím také