Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Seminární práce - ZS-LS 2017-18

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (2.56 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

  • Ponaučení: První zmínky o vandalství už byly i v dávných dobách, nyní počet vandalů narůstá, nezařaďme se mezi ně!

  • Dílčí námět: Vandalství

  • Téma: Vandalství je velmi špatné!

  • Zdroj: Zničená věc

  • Ponaučení: Nenič cizí majetek!

  • Dílčí námět: Sprejerství

  • Téma: Spreje nejsou určeny vandalům!

  • Zdroj: Motivační předmět:

    • Různé spreje

  • Ponaučení: Sprej se nepoužívá pouze na graffiti. Jeho hlavní použití je v automobilovém průmyslu (autolakýrník) či v domácím použití. Mohu s ním i „zkrášlovat“ ulice města, ale pouze na stěnách, které jsou pro graffiti určené!

  • Dílčí námět: Vandalství ve škole

  • Téma: Nenič cizí majetek!

  • Zdroj: Motivační předmět:

    • Jakákoli školní věc, která je zničená (židle, lavice, tabule, …)

  • Ponaučení: Židle nebo lavice ve které na škole sedíš a píšeš není tvoje. Je to stále majetek školy, který ti nepatří, proto jej nesmíme zničit!

  • Dílčí námět: Zájmy

  • Téma: Naše zájmy jsou důležité!

  • Zdroj: Leták s nabídkou kroužků

  • Ponaučení: Když budu mít své zájmy, milující rodinu a dobrou partu kamarádů, na vandalství nebudu mít čas ani chuť!

Lekce dramatické výchovy

Téma lekce: Není všechno zlato, co se třpytí.

Věková skupina dětí: 3. třída ZŠ

Délka trvání: 45minut

Směr dramatické výchovy: Tvořivé drama

Literární předloha: Sněhurka a sedm trpaslíků od bratří Grimmů

Autorky lekce: Eva Piešová, Karolína Kahánková, Adéla Krčmářová, Nicola Janečková

Mezioborové přesahy a vazby:jazyk český,prvouka

Očekávané výstupy:dítě dokáže hlasem a pohybem vyjadřovat základní emoce a rozpoznávat je v chování druhých, spolupracuje ve skupině na tvorbě jevištní situace, prezentuje ji před spolužáky a sleduje prezentace ostatních, rozlišuje herní a reálnou situaci
Cíle:vést žáky k všestranné, účinné a otevřené komunikaci;

  • Umělecká rovina:rozlišuje herní a reálnou situaci; přijímá pravidla hry; vstupuje do jednoduchých rolí a přirozeně v nich jedná

  • Osobnostně-sociální rovina:zvládnutí pravidel mezilidské komunikace daného kulturního prostředí

Klíčové kompetence:

  • kompetence k řešení problémů–činí uvážlivá rozhodnutí a je schopen je obhájit, vnímá nejrůznější problémové situace

  • komunikativní kompetence– formuluje a vyjadřuje své myšlenky a názory, naslouchá promluvám druhých lidí, porozumí jim a vhodně na ně reaguje

  • kompetence sociální a personální- účinně spolupracuje ve skupině, přispívá k diskuzi v malé skupině i k debatě celé třídy, pozitivně ovlivňuje kvalitu společné práce

  • kompetence občanské – respektuje přesvědčení druhých lidí

  • kompetence k učení – vyhledává a třídí informace na základě jejich pochopení

Metody/techniky dramatické výchovy:
-Metoda plné hry
-Metody pantomimicko-pohybové (částečná pantomima, dotyková pantomima, předávaná pantomima, zrcadlení)
-Metody verbálně-zvukové (dotazování a odpovídání, imaginativní hra, monolog)
-Metody materiálově-věcné (práce s rekvizitou)
-Improvizace

Témata, do kterých materiál patří