Trh,ochrana spotřebitele, konkurence
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOC.
Klamavé obchodní praktiky (patří sem jednání a opomenutí):
Jednání je podání nějaké nepravdivé informace, ovlivní spotřebitelovo chování tak, že jinak by neměl zájem o uvedený výrobek nebo službu, př. vábivá reklama, neexistující léčivé účinky
Opomenutí je neposkytnutí nějaké důležité informace
Agresivní obchodní praktiky
vytváří dojem, že spotřebitel nemůže opustit provozovnu bez uzavření smlouvy
osobně navštíví spotřebitele v jeho bydlišti, ačkoli je vyzván k odchodu
opakovaně činí spotřebiteli nevyžádané nabídky prostřednictvím telefonu, e – mailu
prostřednictvím reklamy nabádá děti, aby jim rodiče něco koupili
vytváří klamný dojem, že spotřebitel něco vyhrál nebo vyhraje