Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Seminární práce - alternativa místo praxe

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (1.2 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

Seminární práce

Administrativa v podniku aneb s jakými doklady se v podniku setkáváme

9. května 2020 Michaela Vokřálová

OBSAH

1. ÚVOD 1

2. VÝZNAM ÚČETNÍCH DOKLADŮ 2

3. ČLENĚNÍ ÚČETNÍCH DOKLADŮ 3

4. NÁLEŽITOSTI ÚČETNÍCH DOKLADŮ 5

Označení účetního dokladu 5

Popis obsahu účetního případu a označení jeho účastníků 5

Peněžní částku nebo údaje o ceně za měrnou jednotku a vyjádření množství 5

Okamžik vyhotovení účetního dokladu 5

Okamžik uskutečnění účetního případu, není-li shodný s okamžikem vyhotovení účetního dokladu 6

Podpisový záznam osoby odpovědné za účetní případ a osoby odpovědné za jeho zaúčtování 6

Doporučené další informace na účetním dokladu 6

5. POPIS DOKLADŮ, JEJICH VYUŽITÍ, ÚČTOVÁNÍ A VZORY 7

Faktura vystavená (FaV) 7

Faktura přijatá (FaP) 8

Příjmový pokladní doklad (PPD) 9

Výdajový pokladní doklad (VPD) 9

Bankovní výpis (BV) 10

Vnitřní (interní) účetní doklady (VÚD) 11

6. VYHOTOVOVÁNÍ ÚČETNÍCH DOKLADŮ 13

Opravy v účetních dokladech 13

Zásady opravování účetních dokladů bezdokladovým způsobem 13

Zásady opravování účetních dokladů dokladovým způsobem 13

7. OBĚH ÚČETNÍCH DOKLADŮ A POSTUP PŘI JEJICH ZPRACOVÁNÍ 14

Přezkoušení správnosti 14

Příprava k zaúčtování 14

Zaúčtování dokladů 14

Úschova dokladů 15

8. ZÁVĚR 16

9. ZDROJE 17

Internetové 17

Knižní 17

10. SEZNAMY 18

ÚVOD

Za úkol seminární práce jsem si vybrala téma Administrativa v podniku aneb s jakými doklady se v podniku setkáváme. Toto téma jsem si vybrala, protože mě na první pohled zaujalo. A také, jelikož mám ráda účetnictví a docela mě zajímá, jak to v podniku chodí, tak jsem se těšila na praxi, že získám zkušenosti a uvidím, jak se s doklady v podniku pracuje. Když jsme v účetnictví doklady probírali, tak mě tyto hodiny celkem bavili. Několikrát jsme si i vyzkoušeli nějaké doklady vyplnit. Toto jsou důvody proč toto téma pro mě bylo jasnou volbou.

Přínosem seminární práce pro mě může být zlepšení se v orientaci v těchto dokladech, jejich účtování a díky této práci o nich můžu vědět více než jsme si říkali v hodinách účetnictví.

Tato práce bude o dokladech, které se objevují v podniku. Hlavní část práce rozdělím na několik kapitol. První kapitolou bude význam účetních dokladů v podniku. V druhé bude jejich členění. Třetí kapitola se bude týkat náležitostí těchto dokladů. Ve čtvrté kapitole bude popis jednotlivých dokladů, jak se využívají, jejich účtování a vzory. Pátá bude o vyhotovování účetních dokladů a poslední šestá se bude věnovat oběhu účetních dokladů a postupem při jejich zpracování.

For the task of the seminar work, I chose the topic Administration in the company or what documents we encounter in the company. I chose this topic because I was fascinated at first sight. And also, because I like accounting and I'm quite interested in how things work in the company, I was looking forward to the practice of gaining experience and seeing how to work with documents in the company. When we were discussing documents in accounting, I quite enjoyed these lessons. We also tried to fill in some documents several times. These are the reasons why this topic was a clear choice for me.

Témata, do kterých materiál patří