Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Management a marketing - Seminární práce - Prodejna výpočetní techniky a tiskáren

DOC
Stáhnout kompletní materiál zdarma (285.5 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOC.

Silniční daň: 3 000,-

Pojištění firmy: 6 729,-

Celkem: 1 198 049,-

Náklady na zboží se počítají pouze 500 000,-Kč, protože za prodané zboží se doplní zásoby a nakoupí se nové zboží. Jinak jsou zde spočítány pouze výdaje, které bude mít firma v prvním roce. Nejsou zde zahrnuty zisky, protože ty se počítají z prodaného zboží a můžeme jen spekulovat, jak se nám bude dařit.

Silniční daň:

Mám své osobní auto, které není vyloženě spjato s provozem firmy. Auto využívám pro firmu pouze v případě, když potřebuji dojet pro náhradní díly. Ostatní výrobky(kola) si nechávám přivážet od distribučních firem.

Pojištění firmy:

Firma má pojištěné dvě část - nemovitosti a movitosti. Jako nemovitost se bere prodejna a dílna bez jakéhokoliv vybavení, tedy jen holá stavba. Mezi movitosti se bere vybavení prodejny, zboží, které je v prodejně a na skladě. Movitost i nemovitost jsou pojištěny proti požáru, vodě, ale každá tato část má jinou pojistnou částku a jinou sazbu(viz. Sazebník pojišťovny). Dále je pojištěna firma proti vykradení, tzn. odcizení zboží ať z prodejny nebo ze skladu. Dále je v pojistce zahrnuta ztráta věcí zaměstnanců, peníze v hotovosti, které jsou v pokladně(pojištěny i proti požáru), věci jiných osob(i proti požáru). Zatím není pojištěno přerušení provozu, ale v budoucnu se s tím počítá a nechá se přidělat k pojistce dle přání pojistníka. Všechny škody jsou brány se spoluúčastí 1000,-Kč.

Nemovitost:

požár 640,-

voda 160,-

Movitosti:

požár 1 250,-

voda 630,-

odcizení 1 529,-

Věci zaměstnanců:

požár 25,-

odcizení 44,-

Věci jiných osob:

požár 125,-

odcizení 219,-

Provozní odpovědnost: 2 096,-

Odpovědnost z výrobek: zdarma

Celkem: 7 477,-

x 0.9 6 729,-

Pojistka je uzavřena na 5 let, čímž dostávám od pojišťovny zvýhodnění(částka x 0.9).

4) Marketingová filosofie firmy

Cílový trh

Příležitosti a možnosti

Ve městě je spousta konkurenčních firem, které se specializují především na horská kola a neprodávají trekingová. To je moje příležitost, jak se uchytit na trhu a přilákat zákazníky. Ve městě není tolik firem, které by poskytovali servis kol, což je další možnost, jak získat zákazníky.

Nabídka a poptávka

Ve městě, kde chci působit, je sice velká konkurence, a proto bych chtěl poskytovat výrobky, které se tu moc nevyskytují a chtěl bych zaujmout přední místo mezi konkurenčními firmami.

Koneční spotřebitelé

Výrobky budou určeny pro všechny generace, protože na kole jezdí lidé v každém věku. Ale převážně mezi mé zákazníky budou patřit lidé mezi 20 až 40 lety.

5) Příležitosti firmy a její konkurenční výhody

Firma se může na trhu uchytit díky tomu, že nabízí servis všech kol, což nezaručují všechny konkurenční firmy ve městě. Dále můžu nabídnout jiné druhy výrobků, které se ve městě neseženou a lidé by si museli vybrat buď něco jiného nebo by za svým vysněným výrobkem museli do jiného města.

Témata, do kterých materiál patří