Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Management a marketing - Seminární práce - Prodejna výpočetní techniky a tiskáren

DOC
Stáhnout kompletní materiál zdarma (285.5 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOC.

Další zviditelnění firmy bude v novinách či odborných časopisech, aby se o naší firmě dozvěděli i v jiných městech a pokud pojedou kousek od města, tak aby se mohli zajet podívat, co nabízíme a popřípadě i využít služeb naší firmy.

V prvních měsících bude situace kritická, protože v té době se ukáže, jak se firma dostala do podvědomí obyvatel města a jak se ujaly poskytované výrobky a jaké stopy zanechala v myslích lidí propagace. Firma by měla začít získávat první stálé zákazníky kolem druhého měsíce svého působení, poté by měla začít získávat zákazníky od konkurenčních firem díky pestřejším a kvalitnějším výběrem z výrobků.

Hlavním cílem firmy je získat stálé zákazníky a vzbudit v nich důvěru v naší firmu, v poskytované výrobky a služby. Zájem lidí vzbudí též jména dodavatelů, která jsou kvalitní a patří mezi špičku na českém trhu, což určitě potěší zákazníky a budou se na nás s důvěrou obracet.

Pevné zabudování na trhu bude mít firma až po roce svého působení na trhu, kdy již bude mít dostatek stálých zákazníků a budu získávat další zákazníky. Také budu získávat zákazníky s větší škály zaměření.

V prvním roce se nemůže firma zajímat sponzorováním různých akcí(sportovní, kulturní), ani sponzorováním nějakého sportovního klubu, protože je firma teprve na začátku, a proto si nemůže dovolit utrácet peníze. Sponzorováním se může firma zabývat, až se prosadí na trh a bude vydělávat.

11) Plán reklamní kampaně, návrh reklamního letáku

  1. Cíl kampaně – kampaň je založena na propagaci nové sestavy a je doplněná o nabídku tiskáren ve slevě. Kampaň je určena pro všechny potenciální zákazníky, protože je zde možnost nákupu na splátky. Měla by ale hlavně zaujmout ty, kteří uvažují o koupi lepší sestavy

  2. Hodnocení konkurence – konkurence dnes a denně přichází s podobnou nabídkou. Naše nabídka má výhodu v nízké zaváděcí ceně, pěkném designu a splátkovém prodeji

  3. Hlavní argumenty – dobrá cena, tiskárna zdarma, splátkový prodej

  4. Název produktu – Big Flash 3200 + - počítačová sestava

  5. Návrh reklamních prostředků – Bude se jednat o leták formátu A4, který bude tištěn barevně. Dále pak lze uvažovat o audio nahrávce pro rozhlas

  6. Návrh propagačního mixu – přiložený leták bude dodán do schránek, bude nalepen v městských hromadných prostředcích, ve veřejných informačních tabulích. Dále bude vytištěn v regionálním reklamním měsíčníku. Pokud bude vyčleněno více peněz, lze uvažovat i o několika reklamách v regionálním rádiu

  7. Odhad finančního plánu – co se týče letáků, tak vytištění v nákladu 7000 kusů by se dalo sehnat přibližně za 7000 Kč (zdroj http://www.inetprint.cz). Opakovaná reklama na radiu Kiss – jižní Čechy, (zdroj je platný ceník) 3x denně jeden týden tzv. klouzavý spot tzn. Náhodně od 8:00 do 20:00 by vyšla na 12810 Kč. Nahrání reklamního spotu (např. u firmy Pro sound ) by vyšlo na 5000 – 6000 Kč. Další 1 až 2 tisíce by bylo nutné uvolnit na zaplacení lidí, kteří budou reklamní letáky roznášet. Jednalo by se tedy o částku do 30000 Kč

  8. Harmonogram – bude se jednat o týdenní akci, kdy se zaplatí buď firma nebo studenti na vhazování letáků do schránek a na vylepování po městě a v MHD. Poslání návrhu do regionálních novin a radia by mělo proběhnout dříve, asi tak dva týdny předem.

  9. Hodnocení výsledků – proběhlo by ve vhodné době po uplynutí kampaně a to formou dotazníku a ankety. Ty by zajistili studenti za zhruba 3000 Kč. Hodnocení by šlo udělat i „zadarmo“ (anketa a dotazník přímo v prodejně.)

Témata, do kterých materiál patří