Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Management a marketing - Seminární práce - Prodejna výpočetní techniky a tiskáren

DOC
Stáhnout kompletní materiál zdarma (285.5 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOC.

Konkurenci přetrumfnu svými cenami, které budou v porovnání s cenami konkurence nižší a kvalitou poskytovaných služeb(již zmíněný servis), kvalitou zaměstnanců, kteří budou rozumět odvětví, v kterém budou pracovat a budou mít přehled o novinkách na trhu(což se budu snažit jim zajistit). Dále budu poskytovat svým věrným a stálým zákazníkům bonusy, včetně slev na poskytované služby a prodávané výrobky, čímž se budu snažit je udržet a vzbudit zájem o spolupráci.

6) Působení neovlivnitelného prostředí, dodavatelé konkurence

Působení neovlivnitelného prostředí:

1.Konkurenční prostředí

Konkurence je ve městě relativně velká, ale i přesto si myslím, že je tu dost velká šance, abychom se s naší firmou uchytili na trhu.

2.Ekonomické prostředí

Ve městě hrozí propouštění z průmyslu, proto se může zhoršit odbyt kvůli nedostatku financí obyvatel a velké nezaměstnanosti.

3.Technologické prostředí

Musím se zajímat o novinky na trhu a také obměňovat starší výrobky za novější a modernizovat prodejní prostory.

4.Právní a politické prostředí

Firma si musí udržovat dobré vztahy se sousedy a dodržovat městskou vyhlášku a poté nebude mít v této oblasti žádné problémy.

5.Kulturní prostředí

Ceny výrobků musí být takové, aby lidé o ně měli zájem, proto nesmí být příliš vysoké a musí být závislé na průměrné mzdě ve městě spolu s věkovým rozložením obyvatel.

Dodavatelé

Bude záležet na mé dohodě s distributory či přímo s prodejci, zda mi budou zboží dovážet nebo si pro něj budu posílat svého zaměstnance. Budu se snažit mít, co nejmíň dodavatelů, ale s co největším výběrem zboží, které bych mohl prodávat. (Canon, Hewlett – Packard, Penta CZ)

7) Segmentace trhu. Předpokládané chování zákazníků

Postup pomocí 7 kroků:

1. Hlavním cílem je oslovit, co nejvíce zákazníků různého věku a s různým způsobem využití výpočetní techniky a tiskárenského zařízení. K tomu nám pomáhají naše kvalitní služby a výrobky, které prodáváme.

2. Zákazníci chtějí především kvalitní služby a výrobky, které naše firma poskytuje. Také chtějí, aby ceny za služby byli menší než u konkurenčních firem. Dále chtějí, že pokud nemáme na skladu výrobek, který si vyhlédli v nějakém katalogu, tak abychom byli schopni jim ho zaručit v co nejkratší době, tedy pokud to půjde.

Také chtějí takové značky, které zajišťují kvalitu již svým názvem, což máme, protože výrobky, které poskytujeme patří mezi přední firmy jak u nás, tak ve světě. Líbí se jim, pokud dostanou nějakou slevu při další návštěvě a využití našich služeb či jim poskytneme nějaké bonusy.

3. Firma si vytváří vlastní segmenty, kam zařazuje zákazníky jednak podle statistika a také podle toho, jak často u nás kupují či využívají naše služby. Pro naše lepší zákazníky má naše firma připravenu řadu výhod, např. slevy při dalším nákupu nebo poskytnutí různých bonusů.

Témata, do kterých materiál patří