Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




spotřební chování

DOC
Stáhnout kompletní materiál zdarma (283.5 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOC.

  • Konativní složka postoje vyjadřuje:

    • Tendenci k jednání určitým směrem

  • Koncentrovaný marketing:

    • Znamená ve své krajní podobě výběr jednoho segmentu a orientaci výlučně na spotřebitele tohoto segmentu

  • Kontrastní efekt: 5/5

    • Nastává při nespokojenosti s produktem v podstatné vlastnosti

  • Kulturní difúze může být: 5/5

    • Přímá

  • Kulturní zóny (zóny kulturní spřízněnosti) jsou? 5/5

    • Nadnárodní oblasti

  • Kupní rozhodovací proces: 5/5

    • Zachycuje průběh rozhodování zákazníků včetně ponákupního chování

  • Masový marketing: 5/5

    • Bývá využíván na trzích komodit

  • Mezi druhy rizika působícího na kupní rozhodovací proces se rozlišují: 5/5

    • Psychické riziko (+ Finanční, funkční, fyzické, sociální)

  • Mezi dvě zásadní podmínky marketingově využitelné segmentace trhu patří: 5/5

    • Homogenita segmentů

    • Heterogenita segmentů

  • Mezi faktory posilujícími nákupní disonanci NEpatří: 5/5

    • Méně rovnocenných alternativ

    • Dostatek informací

  • Mezi fáze životního cyklu rodiny patří: 5/5

    • Plné hnízdo I

    • Prázdné hnízdo 2

  • Mladí lidé

    Mladá manželství ještě bez dětí

    Plné hnízdo II

    Plné hnízdo III

    Prázdné hnízdo I

    1. Mezi fáze tradičního pohledu na životní cyklus rodiny v marketingu NEpatří: 5/5

      • Prázdné hnízdo III

    2. Mezi hlavní problémy se symboly v marketingu patří: 5/5

      • Záměna ikony (ilustrace) za symbol, kontext

    3. Mezi hlavní 4 instituce učení se kultuře patří: 5/5

      • Rodina (+ Škola, Média, Církev)

    4. Mezi hlavní instituce učení se kultuře patří: 5/5

      • Škola

    5. Mezi hlavní etapy cíleného marketingu patří: 5/5

      • Umístění (positioning) (+ segmentace trhu, způsob zaměření)

    6. Mezi hlavní měřítka homogenity kultury NEpatří z marketingového pohledu: 5/5

      • Osobní rysy (osobnostní)

    Patří: jazyk, náboženství, etnika, klima, geografie, instituce a politický systém, sociální uspořádání a stratifikace, historie

    1. Mezi kategorie spotřebitelů podle přijímání nových produktů patří: 5/5

      • Pomalá většina

      • Opozdilci

    Pruží spotřebitelé

    Vyzyvatelé

    Prosumers

    1. Mezi možné přístupy při obraně vůči fámám NEpatří: 5/5

      • Změna cílové skupiny

    2. Mezi podmínky existence sociální skupiny ve vlastním smyslu patří: 5/5

      • Existence společné komunikační sítě

    3. Mezi příčinná vymezující kritéria patří: 5/5

      • Vnímaná hodnota

    4. Mezi příčinná vymezující kritéria NEpatří: 5/5

      • Míra užití, reakce na podporu prodeje

    5. Mezi příčinná vymezující kritéria segmentace NEpatří:

      • Reakce na cenové podněty 5/5

      1. očekávaná hodnota

      2. vnímaná hodnota

      3. životní styl

      4. uživatelský status

    6. Mezi psychografická kritéria segmentace trhu se řadí: 5/5

      • Osobnost (+ Životní styl, komplexní typologický pohled)

    7. Mezi sociální agregáty patří: 5/5

      • Pasivní davy

    8. Mezi spotřební zvyky patří: 5/5

      • preference značek (+ Nákupní zvyky, sledování médií)

      1. Nástrojové hodnoty

      2. Maskulinita

      3. Kategorizace podnětů

      4. Rozdělení rolí v rodině

    Témata, do kterých materiál patří