Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




spotřební chování

DOC
Stáhnout kompletní materiál zdarma (283.5 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOC.

  • Spotřební chování dětí v porovnání s předchozími dětskými generacemi odráží: 5/5

    • Vyšší informovanost

    • Dřívejší dospívání

  • Spotřební predispozice mohou být: 5/5

    • Sociální (+ Kulturní, osobní, psychické)

    1. Smíšené

    2. Transpoziční

    3. Konkurenceschopné

    4. Variantní

  • Spotřební predispozice vyjadřují: 5/5

    • Rámcové předurčení spotřebitele k určitému spotřebnímu jednání

  • Spotřební chování nižších sociálních tříd odráží: 5/5

    • Vyšší sledování televize

    • Častější rodinné nakupování

  • Kolektivní sporty

    Rybyření

    Více času věnují nakupování

    1. Subkulturu v marketingu chápeme jako: 5/5

      • Určitým kulturními prvky se odlišující skupinu existující jako identifikovatelný segment uvnitř dané společnosti

    2. Superego je výrazem: 5/5

      • Psychoanalýzy

    3. 3. fází procesu segmentace trhu je:

      • Odkrytí segmentů 5/5

    4. Tvarování je termínem:

      • Postupu odkrývání segmentů 5/5

      • Operantního podmiňování 2,5/5

    5. V marketingově využitelné segmentaci trhu nemohou chybět:

    1) Kritéria demografická

    2) Kritéria vymezující

    1. V rámci „body image“ se rozlišují tyto hlavní prvky: 5/5

      • Vnímání fyziologický rysů

      • Vnímání tvaru těla

      • Zdobení těla

      1. Vnímaní hmotnosti

      2. Vnímá zdravotního stavu

    2. Vlastní průběh vnímání NEzahrnuje: 5/5

      • Postoje

      • Učení

    3. Vliv kulturních diferencí na spotřební chování je největší: 5/5

      • V případě potravin

    4. Výrobek nemůžeme kulturně lokalizovat: 5/5

      • Ponákupním chováním

    Můžeme: jménem, provedením (formováním) obalem, reklamou, umístěním

    1. Výstupní fází procesu segmentace trhu je: 5/5

      • Rozvoj profilu segmentů

    2. Vývoj jazyka je příkladem:

      • Vnitřní kulturní změny 2,5/5

    3. Zákon blízkosti:

    Sjednocené různé materiály z primátu – vypracované otázky dle učebnice: (doplnění výše uvedených otázek)

    1. Disjunktivní pravidlo ve třetí fázi kupního rozhodovacího procesu (str.125)

      • spotřebitel má u nejvýznamnějšího kritéria jistou minimální hranici, kterou musí vybraná varianta splňovat

      • přijatelné varianty tuto hranici překonávají a vybírá se ta alternativa, která ji překoná nejvíce

    2. Do černé skříňky spotřebitele patří (str.8)

      • vzájemné působení spotřebních predispozic k určitému jednání, situačních vlivů a konkrétního kupního rozhodování

        • první 3 fáze rozhodovacího procesu:

      • rozpoznání problému

      • hledání informací

      • hodnocení a výběr z variant

        • spotřební predispozice (viz černá skříňka spotřebitele):

      • kulturní

      • sociální

      • osobní (sociálně demografické rysy, fyzické já, psychické dispozice)

      • spotřební predispozice

      • kulturní predispozice

      • sociální predispozice

      • osobní predispozice

      • psychické predispozice

      • kupní rozhodování

    3. Druhá fáze kupního rozhodování spotřebitele (str.119)

      • hledání informací: vnitřní – z paměti spotřebitele / vnější – ze svého okolí

    4. Jaké determinanty působí na průběh vnímání spotřebitele (str.84)

      • předchozí znalost

      • orientace spotřebitele

      • situace

      • kognitivní styl

      • očekávání

      • zaujetí

      • způsob organizace a kategorizace vnímání

    5. Kupní rozhodovací proces (str. 143,117)

      • Popisuje průběh postupné narůstání rozhodnutí koupit výrobek nebo službu

      • V nejobecnější poloze prochází 5 fázemi

      • Rozpoznání problému

      • Hledání informací

      • Hodnocení zjištěných variant

      • Nákupní fáze

      • Podkupní chování

    6. Druhá fáze kupního rozhodování spotřebitele … hledání informací

    7. Masový marketing : (str.154)

      • marketing, kdy se nerozlišuje mezi zákazníky

      • marketing, kdy se celému trhu nabízí stejným způsobem jeden produkt

      • uplatňuje se v souvislosti s masovou poptávkou

      • Přístup k trhu, při kterém se celému trhu nabízí jedním marketingovým mixem jeden produkt (nerozlišuje se mezi zákazníky) – komodity- cukr, brambory…

      • lze použít například při zavádění výrazné inovace s velkou potenciální poptávkou

      • spolu s výrobkově diferencovaným marketingem patří k tržně nediferencovanému marketing

    8. Mezi fáze tradičního pohledu na životní cyklus rodiny v marketingu (ne)patří (str.51)

    Témata, do kterých materiál patří