Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




spotřební chování

DOC
Stáhnout kompletní materiál zdarma (283.5 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOC.

  • Hodnocení variant 5/5

  • V případě vlivu referenčních skupin u produktů z oblasti tzv. soukromého luxusu: 5/5

    • Je slabý vliv referenční skupiny na vlastnictví značky

    • Je silný vliv referenční skupiny na vlastnictví kategorie

  • Vstupní fází procesu segmentace trhu je: 5/5

    • Vymezení daného trhu

  • Racionální modely: 5/5

    • Vysvětlují spotřební chování na základě ekonomické racionality

  • Reakce jako výstupní poloha modelu Podnět - Odezva: 5/5

    • Obsahuje dvě fáze

    1. Obsahuje jednu fázi

    2. Má zpětnou vazbu na marketingové podněty

    3. Nemá zpětnou vazbu do černé skříňky

    4. Obsahuje čtyři fáze

  • Referenční skupiny: 5/5

    • Se člení podle kladného nebo záporného vztahu ke skupině

  • Referenční sociální skupina v marketingu: 5/5

    • Je sociální skupinou, se kterou jedinec poměřuje své chvání

  • Reklamní slogan by neměl být: 5/5

    • Nelapidární

  • (Slogan by měl být: Originalní, lapidárnost =rytmický, poutavý, srozumitelný)

    1. Reverzní socializace:

    Je osvojení si kulturních dovedností, prvků od mladších generací 2,5/5

    1. Rozsah hledání informací v rámci kupního rozhodování:

    Vnitřní x vnější hledání

    Je nižší při nižším sociálním statusu

    Klesá s rostoucím věkem

    Je vyšší u žen

    Roste s rostoucím vzděláním

    Je vyšší v počátečních fázích životního cyklu rodiny

    1. Rutinní (zvykové) chování lze vyjádřit jako:

      • Nákupní rozhodnutí, ke kterému dochází téměř bez hledání informací a hodnocení variant

    2. S jakým rysem kultury jsou spojeny návraty značek? 5/5

      • Přenáší se z generace na generaci / generační přínos

    3. S jakým rysem kultury jsou spojeny připomínky?

      • Kultura z generace na generaci

    4. Sakrální spotřeba: 5/5

      • Je spotřební chování vůči produktům spojeným s mýtem

    5. Sémiotická analýza je v marketingu užitečná při: 5/5

      • Rozhodování o symbolech (+ při obsahové analýze inzerce)

    6. Situační prostředí působí na kupní rozhodování spotřebitele: 5/5

      • Je patrné ve všech fázích kupního rozhodovacího procesu

      • V průběhu celého kupního rozhodování

    7. Situační vlivy: 5/5

      • Působí v každé fázi kupního rozhodovacího procesu

    8. Situační vlivy ovlivňují v spotřebním chování:

      • Všechny fáze kupního rozhodovacího procesu

      1. Sběr informací a hodnocení alternativ

      2. Nákup

      3. Nákup a hodnocení

      4. Vznik potřeby

    9. Sociální kategorie: 5/5

      • Může být vymezena např. na základě povolání

    10. Sociologické modely jsou pro sledování spotřebního chování: 5/5

      • Relativně často využitelné v souvislosti se stratifikační symbolikou výrobku

      • Vhodné jako součást modelu podnět-odezva

    11. Sociologické modely zapojují pro vysvětlení spotřebního chování:

      • Sociální stratifikaci

    12. Spokojenost s výrobkem ve fázi ponákupního chování s sebou nese: 5/5

      • Kladné slovo z úst (+ Věrnost, generalizaci)

    13. Spotřební etnocentrismus znamená: 5/5

      • Preference domácích značek před zahraničními značkami

      • Preference domácích produktů vůbec před produkty ze zahraničí

    Témata, do kterých materiál patří