spotřební chování
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOC.
Pro úspěch nového výrobku je klíčové oslovení a získání těchto kategorií spotřebitelů: 5/5
Inovátorů a rychle přijímajících
Proces vnímání spotřebitele z hlediska marketingu začíná: 5/5
Expozicí
Přenos z generace na generaci jako rys kultury: 5/5
Bývá využíván v podobě připomínek
Při segmentaci trhu patří mezi popisná kritéria: 5/5
Velikost bydliště
Při deduktivní segmentaci: 5/5
Využíváme rozboru mediální komunikace na daném trhu působících firem
Při induktivní segmentaci využíváme:
Sledovaní přístupů konkurence k formování distribučních cest
Dotazování zákazníků 2,5/5
Při komplexním kupním rozhodování: 5/5
Jsou zřetelně zastoupeny všechny fáze kupního rozhodovacího procesu
Při odkrytí segmentů musí být v marketingově využitelné segmentaci trhu: 5/5
Zapojeno alespoň jedno kritérium příčinné nebo kritérium užité
Zapojena ABCDE klasifikace
Zapojen životná styl
Zapojeno kritérium věku
Zapojena všechna kritéria chování
Při pohledu na rozdělení kupních rolí v rodině podle dominance jednoho z partnerů (podle objektu) se rozlišuje mj.: 5/5
Převaha/dominance muže (+ Rozhodování autonomní, převaha ženy, společné rozhodování)
Při rozdělení kupních rolí v rodině podle dominance (rozhodování o objektu) v kupním rozhodování sledujeme např.: 5/5
Společné rozhodování, autonomní rozhodování
Při rozdělení kupních rolí podle typu účasti na kupním rozhodování sledujeme např.: 5/5
Ty, kteří užívají
Psychologické modely jsou pro sledování spotřebního chování:
Vhodné jako součást přístupu Podmět - Odezva 5/5
(Nejvhodnější, jsou zde zřetelně zachyceny všechny fáze kupního rozhodovacího procesu)
Působení nástrojů podpory prodeje je založeno: 5/5
Operativním podmiňováním
Působení sociálního agregátu: 5/5
Týká se vlivu davu na spotřební chování
Psychologické modely využívají i pro vysvětlení spotřební chování: 2,5/5
Hlouběji ukryté motivy
Rámcově se rozlišují 3 úrovně kupního rozhodování. Která z možností patří mezi ně?
Sdílené kupní rozhodování
Úplné
Násobné
Instrumentální
Minulé
Omezené řešení problému 5/5 r. 2012
Referenční sociální skupina v marketingu: 5/5
Je sociální skupinou, se kterou jedinec poměřuje své chování
Rodinu je možné v rámci spotřebního chování sledovat: 5/5
Z hlediska tvarující fáze
Rokeachův systém hodnot rozlišuje hodnoty: 5/5
Terminálové (+ instrumentální)
Segmentace podle očekávané hodnoty zahrnuje: 5/5
Segmentaci podle sociálního efektu
Segmentaci podle kvality
Spotřebitel se spotřebnímu chování na trhu učí přibližně 4 hlavními způsoby. Patří mezi ně:
Modelování 5/5
Klasické podmiňování 5/5
Technologickou složkou kultury se rozumí: 5/5
Soubory poznatků, návodů a výkladů
3 fází kupního rozhodování spotřebitele je:
Hodnocení alternativ 5/5