Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




spotřební chování

DOC
Stáhnout kompletní materiál zdarma (283.5 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOC.

  • Pro úspěch nového výrobku je klíčové oslovení a získání těchto kategorií spotřebitelů: 5/5

    • Inovátorů a rychle přijímajících

  • Proces vnímání spotřebitele z hlediska marketingu začíná: 5/5

    • Expozicí

  • Přenos z generace na generaci jako rys kultury: 5/5

    • Bývá využíván v podobě připomínek

  • Při segmentaci trhu patří mezi popisná kritéria: 5/5

    • Velikost bydliště

  • Při deduktivní segmentaci: 5/5

    • Využíváme rozboru mediální komunikace na daném trhu působících firem

  • Při induktivní segmentaci využíváme:

    • Sledovaní přístupů konkurence k formování distribučních cest

    • Dotazování zákazníků 2,5/5

  • Při komplexním kupním rozhodování: 5/5

    • Jsou zřetelně zastoupeny všechny fáze kupního rozhodovacího procesu

  • Při odkrytí segmentů musí být v marketingově využitelné segmentaci trhu: 5/5

    • Zapojeno alespoň jedno kritérium příčinné nebo kritérium užité

    1. Zapojena ABCDE klasifikace

    2. Zapojen životná styl

    3. Zapojeno kritérium věku

    4. Zapojena všechna kritéria chování

  • Při pohledu na rozdělení kupních rolí v rodině podle dominance jednoho z partnerů (podle objektu) se rozlišuje mj.: 5/5

    • Převaha/dominance muže (+ Rozhodování autonomní, převaha ženy, společné rozhodování)

  • Při rozdělení kupních rolí v rodině podle dominance (rozhodování o objektu) v kupním rozhodování sledujeme např.: 5/5

    • Společné rozhodování, autonomní rozhodování

  • Při rozdělení kupních rolí podle typu účasti na kupním rozhodování sledujeme např.: 5/5

    • Ty, kteří užívají

  • Psychologické modely jsou pro sledování spotřebního chování:

    • Vhodné jako součást přístupu Podmět - Odezva 5/5

  • (Nejvhodnější, jsou zde zřetelně zachyceny všechny fáze kupního rozhodovacího procesu)

    1. Působení nástrojů podpory prodeje je založeno: 5/5

      • Operativním podmiňováním

    2. Působení sociálního agregátu: 5/5

      • Týká se vlivu davu na spotřební chování

    3. Psychologické modely využívají i pro vysvětlení spotřební chování: 2,5/5

      • Hlouběji ukryté motivy

    4. Rámcově se rozlišují 3 úrovně kupního rozhodování. Která z možností patří mezi ně?

      • Sdílené kupní rozhodování

      • Úplné

      1. Násobné

      2. Instrumentální

      3. Minulé

      • Omezené řešení problému 5/5 r. 2012

    5. Referenční sociální skupina v marketingu: 5/5

      • Je sociální skupinou, se kterou jedinec poměřuje své chování

    6. Rodinu je možné v rámci spotřebního chování sledovat: 5/5

      • Z hlediska tvarující fáze

    7. Rokeachův systém hodnot rozlišuje hodnoty: 5/5

      • Terminálové (+ instrumentální)

    8. Segmentace podle očekávané hodnoty zahrnuje: 5/5

      • Segmentaci podle sociálního efektu

      • Segmentaci podle kvality

    9. Spotřebitel se spotřebnímu chování na trhu učí přibližně 4 hlavními způsoby. Patří mezi ně:

      • Modelování 5/5

      • Klasické podmiňování 5/5

    10. Technologickou složkou kultury se rozumí: 5/5

      • Soubory poznatků, návodů a výkladů

    11. 3 fází kupního rozhodování spotřebitele je:

      • Hodnocení alternativ 5/5

    Témata, do kterých materiál patří