otázky-elearning
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.
Co obsahuje Kodex reklamy a je postačujícím etickým regulátorem?
Předpis, který byl vydán za účelem napomáhání, aby byla reklama pravdivá, slušná, čestná
Zákon o regulaci reklam
Porovnejte výhody a nevýhody televizní s rozhlasové reklamy.
Noviny – pružnost, včasnost, široké působení, vysoká důvěryhodnost, nevýhody krátká čtivost, špatná kvalita tisku, chybí pohyb a zvuk, nízká četnost jednoho výtisku
Časopisy- vysoká geografická a demografická selektivita důvěry, prestiž, vysoká kvalita tisku, dlouhá čtivost, vysoká četnost jednoho výtisku, nevýhody: dlouhá čekací doba při nákupu, inzertní plochy (reklamy), část neprodaných výtisků
Televize – kombinuje, obraz zvuk a pohyb, velká pozornost při sledování, velký dosah, nevýhody: vysoké absolutní náklady, přeplněnost, menší selektivita (citlivost) příjemců
Rozhlas – masové použití, vysoká geografická a demografická citlivost, nízké náklady, nevýhody: pouze zvuková prezentace, nižší pozornost krátkost
Venkovní reklama (outdoor)- pružnost, velký počet opakovaných působení, nízké náklady, malá konkurence, nevýhody: nemožná volitelnost příjemců, právní omezení v umístění například bilboardu
Kino – vysoká soustředěnost publika, silná spojitost se značkou, nevýhody: vysoké náklady, nízká frekvence
Internet – vysoká selektivita, interaktivnost, relativně nízké náklady, hodně využívaný, nevýhody: ignorace od uživatelů, vysoká konkurence, chyba a nestálost webových stránek
Uveďte cílové skupiny (pomocí segmentačních kritérií), které je možné a které nikoliv efektivně zasáhnout prostřednictvím reklamy na internetu.
Ano, studenti, děti od 13 let věku, Ne- starší lidé
Jaké jsou hlavní cíle podpory prodeje ve srovnání s PR a reklamou?
Reklama – uvědomění zákazníků o produktu, přesvědčení o koupi, důvody proč ho koupit
Podpora prodeje – podpořit prodej nového či stávajícího produktu, proč koupit právě teď
PR –budovat porozumění mezi firmou a jejím prostředím, řízení vztahu s veřejností (top management, delší časový horizont, zabývá se celým podnikem)