Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




otázky-elearning

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (37.67 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

  • Co obsahuje Kodex reklamy a je postačujícím etickým regulátorem?

    • Předpis, který byl vydán za účelem napomáhání, aby byla reklama pravdivá, slušná, čestná

    • Zákon o regulaci reklam

  • Porovnejte výhody a nevýhody televizní s rozhlasové reklamy.

    • Noviny – pružnost, včasnost, široké působení, vysoká důvěryhodnost, nevýhody krátká čtivost, špatná kvalita tisku, chybí pohyb a zvuk, nízká četnost jednoho výtisku

    • Časopisy- vysoká geografická a demografická selektivita důvěry, prestiž, vysoká kvalita tisku, dlouhá čtivost, vysoká četnost jednoho výtisku, nevýhody: dlouhá čekací doba při nákupu, inzertní plochy (reklamy), část neprodaných výtisků

    • Televize – kombinuje, obraz zvuk a pohyb, velká pozornost při sledování, velký dosah, nevýhody: vysoké absolutní náklady, přeplněnost, menší selektivita (citlivost) příjemců

    • Rozhlas – masové použití, vysoká geografická a demografická citlivost, nízké náklady, nevýhody: pouze zvuková prezentace, nižší pozornost krátkost

    • Venkovní reklama (outdoor)- pružnost, velký počet opakovaných působení, nízké náklady, malá konkurence, nevýhody: nemožná volitelnost příjemců, právní omezení v umístění například bilboardu

    • Kino – vysoká soustředěnost publika, silná spojitost se značkou, nevýhody: vysoké náklady, nízká frekvence

    • Internet – vysoká selektivita, interaktivnost, relativně nízké náklady, hodně využívaný, nevýhody: ignorace od uživatelů, vysoká konkurence, chyba a nestálost webových stránek

  • Uveďte cílové skupiny (pomocí segmentačních kritérií), které je možné a které nikoliv efektivně zasáhnout prostřednictvím reklamy na internetu.

    • Ano, studenti, děti od 13 let věku, Ne- starší lidé

  • Jaké jsou hlavní cíle podpory prodeje ve srovnání s PR a reklamou?

    • Reklama – uvědomění zákazníků o produktu, přesvědčení o koupi, důvody proč ho koupit

    • Podpora prodeje – podpořit prodej nového či stávajícího produktu, proč koupit právě teď

    • PR –budovat porozumění mezi firmou a jejím prostředím, řízení vztahu s veřejností (top management, delší časový horizont, zabývá se celým podnikem)

Témata, do kterých materiál patří