Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




PEDAGOGIKA

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (1.4 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

5.  Přehled rozpracování obsahu vzdělávání v RVP do ŠVP 

  formou tabulky vyjádřeno, jaké jsou vzdělávací oblasti a obsahové okruhy RVP 

rozvrženy do jednotlivých vyučovacích předmětů a dalších vzdělávacích aktivit 

6.  Učební osnova 

  UO  je  pedagogický  dokument,  který  vymezuje  didaktickou  koncepci 

jednotlivých vyučovacích předmětů a kurzů 

  části UO: 

I.  Záhlaví: název předmětu a hodinová dotace (týdenní i celková) 

II.  Pojetí vyučovacího předmětu (tzv. preambule - úvodní část) - vysvětluje 

nejzávažnější přístupy, podle kterých jsme učivo a výsledky vzdělávání 
konstruovali 

III.  Rozpis učiva a výsledků vzdělávání 

  Pojetí vyučovacího předmětu má tyto části: obecný síl, charakteristiku učiva, cíle 

vzdělávání v oblasti citů, postojů hodnot a preferencí, výukové strategie (pojetí 
výuky), hodnocení výsledků žáků, popis přínosu předmětu k rozvoji klíčových 
kompetencí a aplikaci průřezových témat 

7.  Personální a materiální zabezpečení vzdělávání (kvalifikovanost učitelů, vybavení atd 

....) 

8.  Spolupráce se sociálními partnery při realizaci ŠVP (spolupráce se zaměstnavateli, 

spolupráce s rodiči 

 
Tvorba školního vzdělávacího programu  Přípravné práce 

  Motivace celého sboru pro tvorbu ŠVP  
  Samostudium – RVP, metodika tvorby ŠVP  
  Analýza práce školy, sebehodnocení  
  Debata se sociálními partnery – jejich představy o profilu absolventů oboru  
  Vlastní vize – v čem se budeme profilovat, v čem se chceme lišit od jiných škol  
  Vznik pracovních týmů, rozdělení funkcí a odpovědnosti; časový harmonogram  
  Příprava šablon  

Vlastní tvorba ŠVP 

  Tvorba profilu absolventa  
  Vytvoření učebního plánu  
  Debata o tom, jak se bude ŠVP realizovat, začlenění rozvoje klíčových kompetencí a 

Témata, do kterých materiál patří