PEDAGOGIKA
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
H Obory vzdělání poskytující střední vzdělání s výučním listem
L Obory vzdělání poskytující střední vzdělání s maturitní zkouškou; v případě, že pořadové
číslo začíná číslicemi 0 až 4, jedná se o obory vzdělání poskytující střední vzdělání s
maturitní zkouškou, u kterých je součástí vzdělávání i odborný výcvik; v případě, že
pořadové číslo začíná číslicí 5, jedná se o obory vzdělání nástavbového studia
poskytující střední vzdělání s maturitní zkouškou
K,M Obory vzdělání poskytující střední vzdělání s maturitní zkouškou
N Obory vzdělání poskytující vyšší odborné vzdělání
P Obory vzdělání poskytující vyšší odborné vzdělání v konzervatoři
5. Charakteristika ŠVP: vzdělávací cíle, kompetence, průřezová témata, učební
plán, specifika odborného vzdělávání. Teorie vzdělávacích programů.
Školní vzdělávací programy Vyplývají z RVP, obsah vzdělávání ve školním vzdělávacím programu může být uspořádáno do
předmětů nebo jiných ucelených částí učiva (moduly). ŠVP vydává ředitel školy, nebo školského
zařízení. ŠVP pro vzdělávání stanoví zejména konkrétní cíle vzdělávání, délku, formu, obsah a
časový plán, podmínky příjímání, podmínky ukončení vzdělávání a podmínky pro uchazeče se
speciálními vzdělávacími potřebami.
Teorie vzdělávacích programů Vzdělávací program je normativní pedagogický dokument, který stanovuje cíle, vymezuje
obsah, rozsah, posloupnost a distribuci učiva. Pokrývá informační okruhy - identifikační údaje
o škole, charakteristiku školy a jejího vzdělávacího programu, podmínek a organizace
vzdělávání, vzdělávací obsah, evaluační činnosti.
Struktura školního vzdělávacího programu