RVP ZV 2016
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
P-9-3-05
odvodí na základě pozorování přírody závislost a přizpůsobení některých
rostlin podmínkám prostředí
Minimální doporučená úroveň pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření: žák
P-9-3-02p
porovná vnější a vnitřní stavbu rostlinného těla a zná funkce jednotlivých
částí těla rostlin
P-9-3-03p
rozlišuje základní rostlinné fyziologické procesy a jejich využití
P-9-3-03p
uvede význam hospodářsky důležitých rostlin a způsob jejich pěstování
P-9-3-04p
rozliší základní systematické skupiny rostlin a zná jejich zástupce
P-9-3-05p
popíše přizpůsobení některých rostlin podmínkám prostředí
Učivo
anatomie a morfologie rostlin – stavba a význam jednotlivých částí těla vyšších rostlin (kořen,
stonek, list, květ, semeno, plod)
fyziologie rostlin – základní principy fotosyntézy, dýchání, růstu, rozmnožování
systém rostlin – poznávání a zařazování daných zástupců běžných druhů řas, mechorostů,
kapraďorostů (plavuně, přesličky, kapradiny), nahosemenných a krytosemenných rostlin
(jednoděložných a dvouděložných), jejich vývoj a využití hospodářsky významných zástupců
význam rostlin a jejich ochrana
BIOLOGIE ŽIVOČICHŮ Očekávané výstupy žák
P-9-4-01
porovná základní vnější a vnitřní stavbu vybraných živočichů a vysvětlí
funkci jednotlivých orgánů
P-9-4-02
rozlišuje a porovná jednotlivé skupiny živočichů, určuje vybrané živočichy,
zařazuje je do hlavních taxonomických skupin
P-9-4-03
odvodí na základě pozorování základní projevy chování živočichů v přírodě,
na příkladech objasní jejich způsob života a přizpůsobení danému prostředí
P-9-4-04
zhodnotí význam živočichů v přírodě i pro člověka; uplatňuje zásady
bezpečného chování ve styku se živočichy
Minimální doporučená úroveň pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření: žák
P-9-4-01p
porovná vnější a vnitřní stavbu vybraných živočichů a vysvětlí funkci
jednotlivých orgánů