Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




RVP ZV 2016

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (1.76 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

P-9-3-05 

odvodí na základě pozorování přírody závislost a přizpůsobení některých 
rostlin podmínkám prostředí 

Minimální doporučená úroveň pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření: žák 
P-9-3-02p 

porovná vnější a vnitřní stavbu rostlinného těla a zná funkce jednotlivých 
částí těla rostlin 

P-9-3-03p 

rozlišuje základní rostlinné fyziologické procesy a jejich využití 

P-9-3-03p 

uvede význam hospodářsky důležitých rostlin a způsob jejich pěstování 

P-9-3-04p 

rozliší základní systematické skupiny rostlin a zná jejich zástupce 

P-9-3-05p 

popíše přizpůsobení některých rostlin podmínkám prostředí 

Učivo 

  anatomie a morfologie rostlin – stavba a význam jednotlivých částí těla vyšších rostlin (kořen, 

stonek, list, květ, semeno, plod) 

  fyziologie rostlin – základní principy fotosyntézy, dýchání, růstu, rozmnožování 
  systém  rostlin  –  poznávání  a  zařazování  daných  zástupců  běžných  druhů  řas,  mechorostů, 

kapraďorostů  (plavuně,  přesličky,  kapradiny),  nahosemenných  a  krytosemenných  rostlin 
(jednoděložných a dvouděložných), jejich vývoj a využití hospodářsky významných zástupců  

  význam rostlin a jejich ochrana  

BIOLOGIE ŽIVOČICHŮ Očekávané výstupy žák 
P-9-4-01 

porovná základní vnější a vnitřní stavbu vybraných živočichů a vysvětlí 
funkci jednotlivých orgánů 

P-9-4-02 

rozlišuje a porovná jednotlivé skupiny živočichů, určuje vybrané živočichy, 
zařazuje je do hlavních taxonomických skupin 

P-9-4-03 

odvodí na základě pozorování základní projevy chování živočichů v přírodě, 
na příkladech objasní jejich způsob života a přizpůsobení danému prostředí 

P-9-4-04 

zhodnotí význam živočichů v přírodě i pro člověka; uplatňuje zásady 
bezpečného chování ve styku se živočichy 

Minimální doporučená úroveň pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření: žák 
P-9-4-01p  

porovná vnější a vnitřní stavbu vybraných živočichů a vysvětlí funkci 
jednotlivých orgánů 

Témata, do kterých materiál patří