Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




RVP ZV 2016

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (1.76 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

P-9-4-02p 

rozliší jednotlivé skupiny živočichů a zná jejich hlavní zástupce 

Část C 

Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání 

MŠMT Praha 2015 

 73 

P-9-4-03 

odvodí na základě vlastního pozorování základní projevy chování živočichů 
v přírodě, objasní jejich způsob života a přizpůsobení danému prostředí 

P-9-4-04p 

ví o významu živočichů v přírodě i pro člověka a uplatňuje zásady bezpečného 
chování ve styku se živočichy 

využívá zkušenosti s chovem vybraných domácích živočichů k zajišťování 
jejich životních potřeb 

Učivo   stavba těla, stavba a funkce jednotlivých částí těla – živočišná buňka, tkáně, orgány, orgánové 

soustavy, organismy jednobuněčné a mnohobuněčné, rozmnožování 

  vývoj,  vývin  a  systém  živočichů  –  významní  zástupci  jednotlivých  skupin  živočichů  –  prvoci, 

bezobratlí  (žahavci,  ploštěnci,  hlísti,  měkkýši,  kroužkovci,  členovci),  strunatci  (paryby,  ryby, 
obojživelníci, plazi, ptáci, savci)  

  rozšíření, význam a ochrana živočichů – hospodářsky a epidemiologicky významné druhy, péče 

o vybrané domácí živočichy, chov domestikovaných živočichů, živočišná společenstva 

  projevy chování živočichů  

BIOLOGIE ČLOVĚKA Očekávané výstupy žák 
P-9-5-01 

určí polohu a objasní stavbu a funkci orgánů a orgánových soustav 
lidského těla, vysvětlí jejich vztahy 

P-9-5-02 

orientuje se v základních vývojových stupních fylogeneze člověka 

P-9-5-03 

objasní vznik a vývin nového jedince od početí až do stáří 

P-9-5-04 

rozlišuje příčiny, případně příznaky běžných nemocí a uplatňuje zásady 
jejich prevence a léčby, objasní význam zdravého způsobu života 

P-9-5-05 

aplikuje první pomoc při poranění a jiném poškození těla 

Minimální doporučená úroveň pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření: žák 
P-9-5-01p 

popíše stavbu orgánů a orgánových soustav lidského těla a jejich funkce 

Témata, do kterých materiál patří