RVP ZV 2016
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
CH-9-6-02
zhodnotí užívání fosilních paliv a vyráběných paliv jako zdrojů energie
a uvede příklady produktů průmyslového zpracování ropy
CH-9-6-03
rozliší vybrané deriváty uhlovodíků, uvede jejich zdroje, vlastnosti a použití
CH-9-6-04
orientuje se ve výchozích látkách a produktech fotosyntézy a koncových
produktech biochemického zpracování, především bílkovinách, tucích,
sacharidech
CH-9-6-05
určí podmínky postačující pro aktivní fotosyntézu
CH-9-6-06
uvede příklady zdrojů bílkovin, tuků, sacharidů a vitaminů
Minimální doporučená úroveň pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření: žák
CH-9-6-02p zhodnotí užívání paliv jako zdrojů energie
CH-9-6-02p vyjmenuje některé produkty průmyslového zpracování ropy
CH-9-6-06p uvede příklady bílkovin, tuků, sacharidů a vitaminů v potravě z hlediska
obecně uznávaných zásad správné výživy
Část C
Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
MŠMT Praha 2015
70
Učivo uhlovodíky – příklady v praxi významných alkanů, uhlovodíků s vícenásobnými vazbami
a aromatických uhlovodíků
paliva – ropa, uhlí, zemní plyn, průmyslově vyráběná paliva deriváty uhlovodíků – příklady v praxi významných alkoholů a karboxylových kyselin přírodní látky – zdroje, vlastnosti a příklady funkcí bílkovin, tuků, sacharidů a vitaminů
v lidském těle
CHEMIE A SPOLEČNOST Očekávané výstupy žák
CH-9-7-01
zhodnotí využívání prvotních a druhotných surovin z hlediska trvale
udržitelného rozvoje na Zemi
CH-9-7-02
aplikuje znalosti o principech hašení požárů na řešení modelových situací
z praxe
CH-9-7-03
orientuje se v přípravě a využívání různých látek v praxi a jejich vlivech na
životní prostředí a zdraví člověka
Minimální doporučená úroveň pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření: žák
CH-9-7-01p uvede příklady využívání prvotních a druhotných surovin
CH-9-7-03p zhodnotí využívání různých látek v praxi vzhledem k životnímu prostředí